جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گرامیداشت روز زن - میلاد حضرت زهرا

حوزه/ جشن میلاد حضرت زهرا(س) و آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور طلاب، مبلغین و اساتید در مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، جشن میلاد حضرت زهرا(س) و آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور طلاب، مبلغین و اساتید در مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام آلبوشکه، امام جمعه شهر ملاثانی، با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه‌ی فجر و میلاد بانوی دو عالم  اظهارداشت: روز ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، روز پاسداشت حرمت زن در جامعه است و این بانوی جلیل‌القدر، الگو و اسوه‌ای بی‌نظیر برای تمامی زنانی است که در پی سعادت و کمال انسانی هستند.

وی در ادامه افزود:نقش مؤثر زنان در جامعه‌ی امروزی و پیشبرد امور غیر قابل انکار است، همان‌گونه که زنان در طول تاریخ نقش‌های بی‌بدیلی را در کانون خانواده‌ها و پرورش افراد ایفا کرده‌اند، اکنون هم با حضور مؤثر خود در عرصه‌هایی خطیر، رشد و پیشرفت را با تکیه‌بر توانمندی و استعداد خود برای جامعه به ارمغان آورده‌اند.

در ادامه برنامه از مادران که داری ۳ فرزند هستند تقدیر و تشکر شد و در آخر برنامه خانم موسوی به مدیحه‌سرایی و شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha