سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش های شبانه روزی پلیس برای برقراری امنیت ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، در دیدار سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان با وی، با قدردانی از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کارکنان پلیس استان، اظهار داشت: پلیس استان در تامین امنیت استان بسیار خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس استان در برقراری نظم وامنیت مطلوب گفت: بحمدالله امنیت مطلوبی در استان برقرار است که این امر مرهون تلاش همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گزارش سردار امیری، در جلسه پیرامون کشفیات سرقت، گفت: دستگاه های مسئول در حوزه پیشگیری از سرقت باید به وظایف خود به خوبی عمل کند.

آیت الله موسوی اصفهانی بیان داشت: سرقت ریشه ها و علل مختلفی دارد از جمله موضوعات اقتصادی و معیشتی، بیکاری، فقر و اعتیاد که همکاری های بین بخشی در حوزه پیشگیری از سرقت باید در دستور مسئولان امر قرار گیرد.

آیت الله موسوی اصفهانی اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم دانست و گفت: خانواده ها باید با مراقبت و نظارت بر فرزندان وآگاه سازی آنان پیرامون آسیب های اعتیاد اقدام کنند و آنان را از گرفتار شدن در دام اعتیاد محافظت کنند.

سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این دیدار با تقدیر از تعامل مسئولان انتظامی استان همدان با پلیس در راستای برقراری امنیت، گفت: بحمدالله پلیس استان توانسته است در اغلب شاخص های عملکردی در سال ۹۹ نتایج خوبی را به دست آورد که این امر مرهون تلاش های شبانه روزی همکاران انتظامی در حوزه های مختلف  ماموریتی ، تعامل و همکاری سازمان ها و ادارات استان با پلیس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha