جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 942014
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
image.png

حوزه/ شبکه پنج سیما، به مناسبت میلاد فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت زن و مقام مادر با ویژه برنامه های شاد و عیدانه همچون: رضوان و یه روز تازه، مهمان خانه های گرم مخاطبان می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه شبکه پنج سیما، گروه معارف شبکه پنج سیما به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با ویژه برنامه های رضوان، تانیایش، میان برنامه حنانه و حورای هستی و پخش کلیپ های مولود خوانی، میلاد فرخنده ی حضرت زهرا (س) را جشن می گیرد.  

ویژه برنامه "رضوان" در شب میلاد با سعادت فاطمه زهرا (س) میزبان "بتول خورشاهی"  جانباز و مبارز انقلابی است.  بانویی که در دوران دفاع مقدس در نقش امدادگر فعال بود و زمانی که در سال ۶۶ به زیارت خانه خدا مشرف می شود، اسیر آل سعود می‌شود و به صورت معجزه‌آسایی فرار می‌کند.

این برنامه به تهیه کنندگی هادی سمیعی و با مشارکت آستان قدس رضوی (ع) سه شنبه ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما تماشایی خواهد شد.

برنامه ظهرگاهی "تانیایش" روز سه شنبه و چهارشنبه ( ۱۴ و ۱۵بهمن ماه) ساعت ۱۳ ویژه روی آنتن خواهد رفت. بررسی فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) و آرامش، برنامه ریزی و الگو بودن ایشان، موضوع اصلی تا نیایش است تا کارشناسان درباره آن به گفتگو بنشینند.

میان برنامه "حنانه" با موضوع بیانات مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) درباره حضرت فاطمه زهرا (س) است که در فواصل برنامه های شبکه پنج در شب و روز ولادت پخش می شود.

میان برنامه ترکیبی کوتاه "حورای هستی" در شب و روز ولادت با موضوع شخصیت والا و سیره زندگی فاطمی پخش    می شود.


برنامه"یه روز تازه" با دعوت از مادر شهید، در خصوص مادران شهدا گفتگو می کند و موسیقی تصویر و میان برنامه هایی در خصوص شهدا و مادران شهدا پخش خواهد کرد.
"ما ایرانی ها" نیز که در ایام الله دهه مبارک فجر از شنبه تا سه شنبه هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن می رود، در شب ولادت حضرت زهرا (س) با اجرای موسیقی، این میلاد فرخنده را جشن خواهد گرفت. همچنین از بانوان حاضر در استودیو به همین بهانه تقدیر خواهد شد.


همچنین ورزشگاه شبکه پنج میزبان دکتر مهین فرهادی زاد "معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان" و الهه احمدی "قهرمان تیراندازی" است. در این برنامه ضمن پخش آیتم های ویژه از ورزش بانوان پس از انقلاب اسلامی ایران، گزارشی از دستاوردهای حوزه ورزش بانوان پس از انقلاب اسلامی ایران تبیین خواهد شد.


برنامه عصرگاهی شبکه پنج سیما "به خانه بر می گردیم" در ایام دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با تهیه و تولید آیتم های مختلف و جذاب تماشایی می شود. برگزاری مسابقه آشپزی بین یک زوج کارآفرین و فرهنگی، گزارش مردمی با موضوع مادر خوب، دعوت از مهمانان و کارشناسان حوزه خانواده، پخش سرودهای انقلابی و شاد ... از بخش های جذاب و تماشایی این برنامه است.


اما برنامه ویژه کودک رنگین کمان با دعوت از عذرا وکیلی در برنامه به قصه گویی درباره مادران می پردازد و با حضور تعدادی از کودکان به همراهی مادرانشان، این روز عزیز را جشن می گیرد. رنگین کمان همچنین با پخش ترانه مادر من مادر من با صدای مرحوم خسرو شکیبایی، موسیقی تصویر های مادرانه و... جشن روز مادر را رنگین کمانی می کند.
همچنین مسابقه تلویزیونی و موبایلی«برخط شو» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و جشن انقلاب، شادتر از شبهای گذشته روی آنتن می رود.

مخاطبان و همراهان شبکه پنج سیما می توانند با نصب اپلیکیشن یا برنامه کاربردی شبکه پنج سیما از پایگاه اطلاع رسانی این شبکه، هر شب به صورت برخط در مسابقه برخط شو شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha