جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه درب دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان همیشه به روی مردم باز است، گفت: دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، بهتر ما را با مشکلات آشنا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و روز زن، اظهار داشت: دین اسلام بر خلاف آنچه دشمنان می گویند برای زن جایگاه بسیار والایی در نظر گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: در دوران مبارزات ملت ایران علیه نظام ستم شاهی همه شاهد بودیم که زنان دوشادوش مردان در میدان مبارزه علیه استبداد حضوری فعالانه داشتند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی بسیار پررنگ تر از گذشته است، اظهار کرد: هم در اسلام و هم در انقلاب اسلامی زنان و بانوان از جایگاه والا و محترمی برخوردارند و امیدواریم که همواره این جایگاه حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: کردستان را باید استانی ثروتمند از حیث منابع خدادادی، کشاورزی، دامپروری و... دانست و نباید نگاه ما به این منطقه یک نگاه امنیتی باشد، زیرا شاهد امنیت پایدار در این خطه از ایران اسلامی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه درب دفتر نماینده ولی فقیه در استان همیشه بر روی مردم کردستان باز است، گفت: دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، بهتر ما را با مشکلات استان کردستان آشنا می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد عارف رضایی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    1 0
    من جانباز انقلاب و چندین دفعه مراجعه کردم و گفتندامکانپذیر نیست ملاقات
  • منیره محمدی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    1 0
    سلام وقت بخیر ببخشید من چند وقت پیش سعادت ملاقات با نماینده ولی فقیه را داشتم ولی نسبت به درخواست بنده هیچ جوابی دریافت نکردم خواهشا پیگیری نمایید ،سپاسگذارم
  • سید حسن زمانی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    1 0
    شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه را به تک تک مادران شهدا در اقصی نقاط کشور تسلیت عرض می نمایم. زنان و مادران شهدا در روستای سادات نشین گروس (قریه آل کبود) که با بصیرت شجاعت و صراحت و اجر جزیل و صبر جمیل در هشت سال جنگ تحمیلی همواره هویت و شخصیت خود را از زینب کبری سلام الله الگو گرفتند و با تقدیم بیش از ۱۰ شهید در راه انقلاب و بهره مندی از معارف و تعالیم عالیه اسلامی زندگی شرافتمندانه خود را در راه وطن کشور و انقلاب به ثمر رسانده اند.
  • منیره محمدی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    1 0
    سلام ببخشیدمن نوه دو شهید گرانقدر جمهوری اسلامی ایران چند وقت پیش سعادت ملاقات را نماینده ولی فقیه داشتم و لی نسبت به درخواست من هیچ جوابی دیافت نکردم خواهشا پیگیری بفرمایید
  • جمشید IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام من میخواستم بیام خدمت نماینده ولی‌فقیه باید چه ساعتی بیام
  • از بانه گلاله مولودی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    سلام وختتون بخیر باشه من یه خانم متهل ۲۵ ساله با یک فرزند ۳ساله و شوهرم چند سال دنبال کارهای خدماتی اداری میگرده امسالم دوباره نا امید نشدیم و انشالا قراره با نامه بیان تشریف بیان حضوری نماینده فقیه سنندج رو ببینن شنبه قرار بیان و اگه انشالا خدا بخواد به امید خدا برامون جور بشه چون واقعا به این کار نیاز داریم ما مستعجریم تو یه زیر زمین خونه و از خونه هم بیرونمون کردن خونه که توش بودیم یک ملیون بود الان دنبال خونه میگردم هیچی از ۴ میلون کمتر نیستن ما بعضی وقتا تو‌همون یک ملیون هم می موندیم نداشتیم الانم شوهرم بی کاره شوهرم ۳۳ سالشه ماهی فروشی میکردم از اونم موفق نشد واقعا هر کاری میکنم نمی شه که نمی شه خیلی خیلی ازتون ممنون میشم کارمون رو درست کنید خیلی ممنون میشم چون واقعا به یه کار نیاز داریم هی دست میزنم کاری کنیم خوب بشه ولی هی بیشتر توش میفتیم واقعا به اخر خط رسیدم تا کی خدا جونم انشالا یه کار خدماتی بانک باشه بیمارستان باشه واقعا لطف خیلی بزرگی بهمون میکنین من با این سنم واقعا روزی نشد دغدغه پول نداشته باشیم خودمون که هیچی برا بچمم خیلی نارحتم میخوام هر جور شده این زندگی که ما داشتم اون نداشته باشه تامین باشه اول از همه چیز خدا رو شکر میکنم چون خدا رو شکر سالمیم ،سالم بودن بهترین دارایی هر انسانی است و این که شوهرم ایثار گری هم دارن شایدم نامه کلی اشتباه داشته باشه ولی شما با بزرگی خودتون ببخشید و ممنون میشم نامه م دیده بشه با سپاس 🙏🏻