جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دهه فجر انقلاب

حوزه/رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی در بقاع متبرکه و مساجد برگزار می‌شود.

 سید ابراهیم قاسمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران در گفت‌وگو در با خبرنگار خبرگزار ی «حوزه» در یاسوج گفت: اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران در ایام دهه فجر با آذین‌بندی بقاع متبرکه و مساجد شهرستان به استقبال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفت.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران عنوان کرد: با  حضور در منزل از ۳ نفر از حافظان قرآن  از آنها تقدیر شد همچنین از کارکنان فعال این اداره تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده شهید عیوضی دیگر برنامه‌ اوقاف بود، ضمن اینکه برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه امامزاده جعفر(ع)، بی‌بی حکیمه(س)، امامزاده اسماعیل به صورت مجازی در دستور کار قرار دارد.

قاسمی عنوان کرد: در ایام دهه فجر سرودهای انقلابی در مسجد شهیدان و امامزاده جعفر(ع) از ۱۲ تا ۲۲  بهمن پخش می‌شود. همچنین اجرای نورافشانی و مراسم الله اکبر بدون حضور جمعیت در مسجد شهیدان برای شب ۲۲ بهمن برنامه‌ریزی شده و در برگزاری مسابقات سرودهای انقلابی به میزبان شهرستان گچساران مشارکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های قرآنی دهه فجر  این گونه است که قاری محمد شجاعی ۱۶ و ۱۷ بهمن در حرم مطهر امامزاده بی‌بی حکیمه(س) و امامزاده جعفر(ع) به تلاوت آیات قرانی می‌پردازد. همچنین سید یونس موسوی روز ۲۲ بهمن در مسجد شهیدان محفل انس با قرآن اجرا می‌کند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha