جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مسئولان جعفریه و آستان مقدس

حوزه/ شهردار جعفریه گفت: تمامی املاک و اراضی موقوفه در طرح تفکیکی متعلق به آستان مقدس است و بر اساس نظرات و صلاحدید آستان مقدس این طرح‌ها اجرایی خواهد شد و شهرداری در این زمینه مساعدت کافی را خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر جعفریه طی نشستی با معاونت اجرایی و مدیر املاک و موقوفات آستان مقدس بانوی کرامت دیدار کردند.

جهانبخش نجف‌زاده شهردار جعفریه طی سخنانی در این دیدار اظهار کرد: نقشه پیشنهادی تفکیک اراضی موقوفه آستان مقدس در شهر جعفریه توسط شهرداری ارائه داده‌شده که نیاز به بررسی‌های مجدد و اصلاحاتی دارد و امیدواریم به‌زودی این طرح‌ها تایید و به نتیجه ی مناسب برسد.

وی افزود: قرار نیست تمامی کسری‌های شهر جعفریه در اراضی موقوفه آستان مقدس اجرا گردد. هر آنچه در این اراضی به‌صورت نقشه تفکیکی ارائه‌ شده، بر اساس اصول شهرسازی بوده که با رایزنی با دیگر سازمان‌ها می‌توان اصلاحات خوبی را انجام داد.

نجف زاده تأکید کرد: چشم‌انداز آینده شهر جعفریه بر اساس پیشنهادات آستان مقدس و شهرداری جعفریه تعیین خواهد شد که خوشبختانه جای نگرانی ندارد و نقطه نظرات حتما مورد نظر قرار خواهد گرفت.

شهردار جعفریه یادآور شد: تمامی املاک و اراضی موقوفه در طرح تفکیکی متعلق به آستان مقدس است و بر اساس نظرات و صلاحدید آستان مقدس این طرح‌ها اجرایی خواهد شد و شهرداری در این زمینه مساعدت کافی را خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقانی، امام‌جمعه شهر جعفریه نیز طی سخنانی گفت: شهردار و اعضای شورای شهر جعفریه با تمام وجود آمادگی دارند در خدمت مجموعه آستان مقدس وظایف خادمی خود را به شیوه مطلوب انجام دهند و گام‌های مثبتی نیز در این زمینه برداشته‌شده است.

وی افزود: روحیه همکاری در مجموعه مسئولان شهر جعفریه مشهود بوده و منطقه نسبت به گذشته رشد بیشتری را شاهد است.

دهقانی تأکید کرد: رعایت تمام مسائل شهرسازی و… در شیوه اجرای تفکیک با صلاحدید آستان مقدس در این شهر اجرا خواهد شد و امیدواریم با تعاون و همکاری بیشتر قدم‌های مثبتی در این شهر برداشته شود.

لازم به ذکر است: اعضای حاضر در این جلسه به نگاه اسلامی ـ ایرانی طرح تفکیک اراضی شهر جعفریه و لحاظ نمودن نقطه نظرات واقفان و همچنین استفاده از طرح‌های ایده آل تأکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بی نام IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    آقا ما داغ بودیم یک چیز نوشتیم بی خیال پاکش کنید یک وقت نشر ندید با تشکر یا علی