جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد واعظی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی از حسنات امام راحل تأسیس دفتر تبلیغات اسلامی است، گفت: این دفتر با حمایت های ایشان تأسیس شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام والمسلمین استاد احمد واعظی در آیین تکریم و معارفه معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی این دفتر ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) با اشاره به روایت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: در روایتی آمده است که اگر علم در قالب انسان متجسم شود، می شود امیرالمومنین(ع)، اگر بنا بود که فضیلت در قالب یک جسد قابل رؤیت باشد، می شود امام حسن(ع) و اگر بخشندگی و سخاوت در قالب یک انسان متجسم گردد، می شود امام حسین(ع) و هر آنچه خوبی و حسن است و قرار بود هیأت پیدا کند و قابل رؤیت شود، حضرت فاطمه(س) است و دخترم فاطمه بهترین اهل زمین از باب وجودی، شرف و کرامت است.

وی گفت: خداوند متعال ان شاءالله این انتصابات و جابجایی ها که در این روز شریف واقع شد، مبارک بداند و حضرت صدیقه طاهره(س) حامی، ناظر و دعاگوی فرزندان نسبی و یا معنوی خود باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید از امیر قافله عشق، امام راحل(ره) که این موج عظیم و حرکت انسانی عظیم را رقم زد، یاد کنیم، تصریح کرد: خداوند چه نعمت بزرگی به ما عطا کرد، آن هم درک محضر و سخن امام بود و خداوند، استاد بنده آیت الله جوادی آملی را که بارها به بنده فرمودند"هر قدم خیری در این جمهوری اسلامی برداشته می شود، اول در نامه عمل امام راحل و شهدا می نویسند و بعد در نامه عمل آن شخص و گروه و یا مجموعه نوشته می شود".

وی افزود: یکی از حسنات امام راحل، تأسیس دفتر تبلیغات اسلامی است که به نفس و حمایت های ایشان دفتر مذکور تأسیس شد و اگر این دفتر می درخشد و کارهای خوبی انجام داده که ثمره آن، همین نمایشگاه دستاوردهای ۱۰ ساله اخیر دفتر بود، محصول تلاش و زحمات همه، از جمله گذشتگان ما است و از نام و یاد آنها به نیکی یاد می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی اظهار داشت: از حجت الاسلام والمسلمین رجایی «معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی» تشکر و تقدیر خاصی دارم که پس از ۳۰ سال خدمت خالصانه اکنون بازنشسته شدند و بنده به پاکدستی و خلوص ایشان ایمان داشتم و در دوره مدیریت ایشان راحت سر به بالین می گذاشتم و گفتنی است که حتی در آنچه که اختیار داشت، از بنده استعلام می کرد.

وی گفت: تقریباً در همه جای دفتر از این نعمت بزرگِ حضور افراد عالم و متخصص برخوردار هستیم و خداوند بر من منت گذاشت و در این سالیانی که مسئولیت داشتم، دوستان دست به دست و همراه شدند که همگی اهل فضل، علم و کار هستند و همه برای ابدیت کار می کنیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه از حجت الاسلام والمسلمین مخدوم که حال و هوای این جلسه را به سمت شهدا بردند، یک تشکر ویژه دارم، تصریح کرد: از همه دوستانی که در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی فعالیت می کنند و آبروی دفتر تبلیغات اسلامی هستند و تلاش های خوبی در این زمینه صورت گرفته، سپاسگزارم.

وی افزود: همچنین از حجت الاسلام والمسلمین ثنایی تشکر خاصی می کنم که همیشه همراه بودند و مجاهدت هایی کردند که مدیون این زحمات هستم و از حجت الاسلام والمسلمین اصغری نیز که بیش از ۱۰ سال ایشان را می شناسم و مسئولیت های بخش پاسخگویی تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی را عهده دار بودند و عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) هستند و امیدوارم این مودت، وحدت و برادری که در مجموعه شاهد آن هستم، ادامه دار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با اشاره به اینکه در دفتر تبلیغات اسلامی، منطق حاکم است، خاطرنشان کرد: از حمایت های خاص هیأت امنای دفتر، مخصوصاً حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی که واقعا اهتمام جدی دارند، خیلی تشکر می کنم و ان شاءالله خداوند توفیق خدمت به دین را از بنده و شما نگیرد و عاقبت بخیر شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha