جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علیرضا احمدی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: امام خمینی (ره) با تأسی از حضرت فاطمه (س) و ابعاد شخصیت آن بانوی بی‌نظیر قیام کرد و انقلاب را به پیروزی رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، امروز در پنجمین برنامه از جشن‌های مسجدی و مردمی ایام پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور نمازگزاران بجنوردی در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار شد، به تبیین ویژگی‌های شخصیتی امام راحل پرداخت.

وی اظهار کرد: دشمن‌شناسی و معرفی درست ولی مسلمین در برابر دشمن از ویژگی‌های بارز ام الائمه، حضرت زهرای مرضیه (س) بود که در بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی هم تجلی یافته بود.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: امام خمینی (ره) با تأسی از حضرت فاطمه (س) و ابعاد شخصیت آن بانوی بی‌نظیر قیام کرد و انقلاب را به پیروزی رساند.

انعقاد تفاهم‌نامه طرح «محله‌های دوستی» در بجنورد

همچنین در این مراسم تفاهم‌نامه اجرای طرح محله‌های دوستی در مساجد بجنورد بین ستاد فهمای خراسان شمالی و کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد به امضا رسید.

مقدمات اجرای طرح محله‌های دوستی با حضور هاشم شیرازیان، مدیر فهمای خراسان شمالی و حجت‌الاسلام میثم بهاری، مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد و کانون مربوطه فراهم شد.

به گفته هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی این تفاهم‌نامه در راستای همکاری و حمایت هرچه بیشتر ستاد فهمای استان از فعالیت‌ها و طرح‌های ارائه شده از سوی کانون‌ها است.

وی همچنین افزود: حمایت از کانون‌ها بر اساس برنامه‌ها و طرح‌های اعلام و ثبت شده در سامانه بچه‌های مسجد صورت می‌گیرد.

بر این اساس طرح محله‌های دوستی ویژه دانش آموزان پیش از این با برگزاری مسابقات و کارگاه‌های آموزشی ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف در مساجد محله حاشیه بجنورد و طراحی افتتاحیه و اختتامیه برگزار شد که با استقبال کودکان و نوجوانان روبه‌رو شد.

گفتنی است، مراسم مذکور یکی از برنامه‌های محوری کارگروه تخصصی مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی محسوب می‌شود که با توجه به شرایط و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، کاملاً محتاطانه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اجرا درآمد.

همچنین اجرای سرود انقلابی توسط گروه سرود بچه‌های مسجدی رهپویان ولایت و پیروان ولایت و تقدیر از بانوان فاطمی و فعالان مسجد از اهم برنامه‌های این مراسم بود.

پایان/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha