چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 942493
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
انقلاب فاطمی

حوزه/امور فرهنگی بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دارالقرآن کریم اقدام به برگزاری همایش «سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در اسلام» کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، به مناسبت خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا(ع) همایش های «سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی» در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نظیر چنین مراسمی با مشارکت دارالقرآن کریم و امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در سالن فاطمیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اعضای خانه‌های قرآنی و هیئت اندیشه‌ورز شرکت کنندگان در این همایش بودند.

در این مراسم حجت‌الاسلام امید گنجه به تاکید مقام معظم رهبر در الگوگیری از حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: جامعه‌ای سعادتند می شود که سیره آن حضرت را در میان زنان و دختران خود نشر داده و فرهنگ غنی فاطمی را نهادینه سازد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از مکتب فاطمی است و به تعبیر امام (ره) این انقلاب یکی از رویدادهایی است که جبرئیل برای پیامبر (ص) و حضرت زهرا (س) بشارت آورد.

کارشناس فرهنگی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر، گفت: زنان دوشادوش مردان در این دستاوردها سهیم هستند.

برگزاری محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های همایش فاطمی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha