جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ بانوان در طول تاریخ انقلاب اسلامی رسالت خود را به خوبی انجام داده و حضور چشمگیری در برهه های تاریخی انقلاب و فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا، امروز در همایش «تحکیم خانواده» که با رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور بانوان بسیجی خرم آبادی در پایگاه خدیجه کبری (س) خرم آباد برگزار شد، گفت: بانوان در طول تاریخ انقلاب اسلامی رسالت خود را به خوبی انجام داده و حضور چشمگیری در برهه های تاریخی انقلاب و فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته اند. 

وی با اشاره به اینکه بانوان همواره با تاسی از سیره بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) نقش خود را در صیانت و تثبیت اهداف انقلاب اسلامی ایفا کرده اند، افزود: بانوان دوشادوش مردان در مبارزه با حکومت ستمشاهی و دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشته و همواره با بصیرت دینی و انقلابی، توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرده اند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب در حوزه ها و بخش های گوناگون باید برای نسل جوان بازگو شود . 

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب همه تلاش خود را برای خدشه به ارزش های اسلامی و انقلابی به ویژه تضعیف نهاد خانواده بکار گرفته اند، گفت: بانوان به ویژه خواهران مبلغه و بسیجی باید با شناسایی آسیب های نهاد خانوادهریال برای در پیشگیری و کاهش آسیب ها برنامه های بصیرتی هدفمند را اجرا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha