پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فضای مجازی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان از برگزاری اولین دوره آموزشی آنلاین «کنشگری در فضای مجازی» برای اساتید، روحانیون و طلاب استان خبر داد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان گفت: با همکاری مشترک معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کردستان، دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه و خبرگزاری حوزه، اولین دوره آموزشی آنلاین «کنشگری در فضای مجازی» برای اساتید حوزوی، روحانیون و طلاب کردستانی برگزار می شود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: این دوره به مدت سه روز از فردا جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۲۰ نفر از اساتید حوزوی، روحانیون و طلاب کردستانی برای حضور در این دوره اعلام آمادگی کرده اند.

دریایی افزود: سرفصل های دوره شامل: آداب طلبگی در فضای مجازی، جریان شناسی رسانه ای و دشمن شناسی در شبکه های مجازی می باشد.

وی، اساتید  دوره را حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، دکتر محمدحسین فرج نژاد و حسن صدرایی عارف اعلام کرد و گفت: برای شرکت کنندگان، گواهی پایان دوره صادر می گردد.

دریایی در پایان خاطرنشان کرد: طلابی که علاقمند به شرکت در این دوره آموزشی هستند، می توانند به معاونت تهذیب مدارس علمیه مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha