جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید تقی حسینی

حوزه/ مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برگزاری اولین جشنواره ملی "پرچمداران انقلاب اسلامی" خبر داد و ۲۰ بهمن را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام کرد.

حجت الاسلام سید تقی حسینی مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، یکی از شاخصه‌های انقلابی گری را، مردمی بودن عنوان کرد و اظهار داشت: از مصادیق این نوع تفکر و مسئول در تراز انقلاب می‌توان، شهید سلیمانی را مثال زد که در تمام صحنه‌ها خود را جدای از مردم نمی دانست.

وی افزود: با وجود جایگاه و مسئولیتی که این شهید بزرگ داشت، اما مشاهده می‌کنیم بعد از شهادتشان و انتشار مستنداتی از ایشان بسیاری از مردم با ابعاد وجودی. رفتاری شهید سلیمانی بیشتر آشنا می‌شوند و این نشانگر اخلاص ایشان است.  

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی هیچ‌گاه خودش را درگیر جناح بازی نمی‌کرد، خاطر نشان کرد: آنچه باعث ماندگاری مکتب حاج قاسم در جامعه و در بین مردم از اقشار مختلف شده، همین رفتارهای مردمی ایشان است که از آنها باید به عنوان تلنگری برای مسئولان یاد کنیم که اگر می‌خواهند مسئول در تزار انقلاب باشند، باید در مسیر شهید سلیمانی و مکتب سلیمانی حرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های بنیاد حفظ و آثار همدان در مناسبت‌ها و ایام مختلف در کشور، یادآور شد: در کنار فضا سازی‌ها و همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در راستای ترویج و نشر آثار دفاع مقدس، امسال اولین جشنواره ملی "پرچمداران انقلاب اسلامی" توسط این بنیاد اجرا خواهد شد.

مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تصریح کرد: این جشنواره در سه محور نقش حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، نقش مراجع معظم تقلید و ائمه جمعه و نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی به تشریح نحوه شرکت در این جشنواره پرداخت و یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در یکی از بخش‌های پنج گانه تالیف و ترجمه، تحقیق و پژوهش، تولیدات چند رسانه‌ای، فیلم و عکس و فیلمنامه به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار بعثت، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ارسال کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در این جشنواره ۲۰ بهمن ۹۹ می‌باشد، خاطر نشان کرد: همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه حضور و شرکت در این مراسم می‌توانند به سایت defafestival.com  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha