سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه / رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اهالی رسانه را خط شکن بازیابی سهم استان از اقتصاد و فرهنگ دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، داود بهبودی در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، گفت: تا زمانی که نتوانیم جایگاه آذربایجان را در عرصه های مختلف بازیابی کنیم با چالش مواجه خواهیم بود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اظهار کرد:  رسانه عرصه ای حساس و مهم  است که فعالیت در آن ویژگی های خاصی می طلبد. 

وی افزود: شکوفایی و رونق عرصه مطبوعات به خودی خود اتفاق نمی افتد بلکه در بستر توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جامعه بروز می یابد.  

بهبودی یادآور شد: باید قبول کنیم با وجود تمام موفقیت ها و دستاوردهایی که داشته ایم، مسائل و مشکلات مختلف مثل تحریم های داخلی و خارجی و اخیرا شیوع پاندومی کرونا همه دست به دست هم داد تا دچار تنگناهایی شویم که کارکردهای دولت و بخش خصوصی و حتی خروجی مطبوعات و رسانه ها را کاملا متاثر ساخته است.  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به چالش های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه تصریح کرد: این چالش ها مقطعی نبوده و با تغییرات کوچک حل نمی شود بلکه مجبوریم به اصلاح ساختار، ترسیم افق آینده و در انداختن طرحی نو بیندیشیم.  

بهبودی تاکید کرد: تا زمانی که نتوانیم عرصه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان را بهبود بخشیده و سهم آذربایجام را از اقتصاد و فرهنگ کشور بازیابی کنیم، کم و بیش با چالش های مختلف دست و پنجه نرم خواهیم کرد. 

وی اظهار کرد: برای خط شکنی مسیر پیشرفت، بسترسازی هایی لازم است که این ماموریت مهم را قشر پیشتاز و مرجع جامعه یعنی اهالی مطبوعات و رسانه به عهده دارند و با فرض امکانات موجود به اشکال مختلف می توان وضعیت را بهتر کرد. 

در ابتدای جلسه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان به بیان مسائل و دغدغه های موجود پرداختند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha