چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: بر لزوم توجه به دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به وابستگی رژیم پهلوی به اجانب و استقلال بعد از انقلاب در زمینه های مختلف، استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی، استقلال فرهنگی، استقلال نظامی که هر کدام مفصل قابل تبیین است.

حجت الاسلام رضا خدری، امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با تبریک گرامیداشت دهه فجر بر لزوم توجه به دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به وابستگی رژیم پهلوی به اجانب و استقلال بعد از انقلاب در زمینه های مختلف، استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی، استقلال فرهنگی، استقلال نظامی که هر کدام مفصل قابل تبیین است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر آزادی و مردم سالاری بعد از انقلاب اسلامی، اقتدار نظامی در سایه مقاومت مردم ایران، تأثیرگذاری انقلاب اسلامی بر گسترش معنویت در جهان، پیشرفت های خیره کننده علمی و تولید علم (رتبه نخست رشد علمی در جهان) و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی در مقابل شکاف عمیق طبقاتی رژیم پهلوی و فساد گسترده درباریان را برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه مبارزه با رژیم طاغوت مبارزه ساده ای نبود، گفت: در آن زمان کوچکترین اعتراض باعث دستگیری افراد می شد و اشاخص را محبوس و سپس شکنجه می دادند؛ حتی شخصیتی همچون امام خمینی(ره) وقتی سخن گفت و به سیاست های پهلوی اعتراض کرد او را دستگیر و سال ها تبعید کردند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه ساقط کردن فرعون زمانه کار ساده ای نبود، گفت: این فرعون ها هر کاری می کردند تا کسی نتواند اعتراض کند و کوچکترین اعتراضات را پاسخ می دادند؛ آنها تمام امکانات را برای مقابله با انقلاب در اختیار داشتند و نیز همه قدرت های استکباری پشت آنها بودند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه ۴۲ سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران کار بسیار بزرگ و سنگینی بود، گفت: هشت سال جامعه را گرفتار جنگ تحمیلی کردند و تمام قدرت های استکباری برای زمین زدن انقلاب اسلامی پای کار آمدند تا این انقلاب صادر نشود اما تفکر الهی مردم باعث شده تا این انقلاب حفظ شود.

حجت الاسلام خدری با تقدیر از همه کسانی که در استقرار بخشداری در چغادک تلاش کردند، اظهار داشت: در هفته اخیر رسماً بخشداری در چغادک استقرار پیدا کرد و بخشدار محترم کار خود را به صورت جدی آغاز کردند که ان شاء الله به منزله تزریق خون تازهای به این شهر و پیرامون آن باشد و برکات آن به تدریج آشکار شود. 

امام جمعه چغادک تاکید کرد: باید با انسجام و هماهنگی همه مسئولین برای تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات آنها در جهت ترقی و پیشرفت همه جانبه همه اجزای بخش تلاش و پیگیری بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha