جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یوسفعلی زاده

حوزه/، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در ردیف ترویج احکام دین است، افزود: جهت و هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همان جهت و هدف ترویج احکام دین است که باید با صد زبان جهانی نشر و ترویج داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، امروز پس از بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی، در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: باید با تلاش بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ و آن را در بین نسل جوان بیش‌ازپیش ترویج کنیم.

وی بابیان اینکه ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت همانند ترویج احکام دین است، افزود: جهت و هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همان جهت و هدف ترویج احکام دین است که باید با صد زبان جهانی نشر و ترویج داده شود.

سردار یوسفعلی زاده اضافه کرد: نشر فرهنگ ایثار و شهادت چیزی جز نشر ارزش‌های دینی نیست؛ زیرا اگر کسی شجاعت و جسارت رزمی دارد این خود ارزش دینی است.

وی با تأکید بر اینکه باید محتوای ارزش‌های دفاع مقدس در محیط مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چیده شود تا در بازدیدها و کلاس‌هایی که در این مراکز برپا می‌شود، این مفاهیم منتقل شوند، افزود: با برنامه‌ریزی مناسب دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و اکثریت جوانان می‌توانند از محتویات مرکز فرهنگی بازدید کنند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دغدغه و هدف ما از مراکز فرهنگی این است که چه بگوییم؛ زیرا این مسئله از ساختن مرکز فرهنگی مهم تراست.

وی افزود: اهداف و ثمرات ساختن مرکز فرهنگی باید از طریق دانش آموزان به نسل جوان انتقال یابد.

سردار یوسفعلی زاده گفت: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در مجاورت پارک دوبرار، می‌تواند زمینه مناسبی برای، تحقیق، مطالعه و گردشگری فراهم کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی نتیجه به ثمر رسیدن تلاش‌های چندین ساله است.

وی ضمن آرزوی عاقبت‌به‌خیری برای تمامی دست‌اندرکاران عرصه جهادی، اهتمام و توجه ویژه به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را خواستار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha