چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خواهران خوزستان
عکس تزئینی

حوزه/ دوره زمستانه طرح تربیت نخبه علمی و انقلابی از سوی موسسه فرهنگی ولایت عشق، ویژه دختران جوان اهوازی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام محمدصادق رستم پور، مسئول موسسه فرهنگی ولایت عشق، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اجرای طرح تربیت نخبه علمی و انقلابی در اهواز خبر داد و اظهارداشت: در این طرح که میزبان دانش آموزان پایه هشتم و نهم متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم هستیم مطابق با فصول گذشته برنامه‌های علمی و نخبه پروری همچنین تربیتی را دنبال می‌کند.

وی در خصوص کلاس‌های این دوره، گفت: این کلاس‌ها در زمینه‌های علمی، شامل علوم تجربی، عربی، فیزیک، زیست و ریاضی می‌باشد.

 حجت‌الاسلام رستم پور، اضافه کرد: همچنین در زمینه‌های تربیتی کلاس‌های کتاب آزادی معنوی و اخلاق دخترانه برگزار می‌باشد، اما با توجه به رعایت مسائل بهداشتی بخشی از کلاس‌ها به‌صورت حضوری و بخشی دیگر آنلاین برگزار می‌باشد.

این فعال فرهنگی، با اشاره به برگزاری آزمون جامع علمی به‌صورت ماهیانه، گفت: دانش آموزان ماهانه آزمون جامع علمی را خواهند داشت و هر هفته برنامه‌های رصد علمی و طرح مطالعاتی در برنامه آن‌ها وجود دارد.

وی در پایان اظهارداشت: این طرح باهدف تربیت نیروی کارآمد و متخصص و انقلابی توسط موسسه فرهنگی ولایت عشق در حال برگزاری می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha