پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
متولیان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران گفت: حوزه های علمیه خواهران ظرفیت خوبی برای کنشگری در فضای مجازی دارد و می تواند یک سبک زندگی دینی نوین را ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم فاطمه کبری متولیان در جلسه دیدار دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی با مدیر حوزه های علمیه خواهران و امضای تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد، به پتانسیل عظیم حوزه های خواهران در سراسر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این ظرفیت می تواند با ورود به فضای مجازی کنشگری خوبی را ارائه دهد.

وی فعالیت ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران و بیش از ۶۰ هزار دانش آموخته در سطوح ۲، ۳ و ۴ را برخی از ظرفیت های عظیم حوزه های علمیه خواهران برشمرد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران با تقدیر از عوامل تولید سامانه مدرس حوزه های علمیه خواهران برای ارائه دروس به صورت مجازی، ادامه داد: سامانه مدرس سبب شد در ایام کرونا هیچ کلاس و فعالیت آموزشی و پژوهشی تعطیل نشود و می توان گفت این سامانه در قم بی نظیر و در کشو کم نظیر است.

وی بیان داشت: این سامانه کمک می کند تا طلاب خواهر در کنار تحصیل بتوانند وظیفه همسری و مادری خود را نیز به نحو احسن ایفا کنند و از محتوای دانشی و مهارتی بیشتری بهره ببرند.

خانم متولیان با تأکید بر این که حوزه امروز نیز باید همچون گذشته پیشتاز بوده و یک سبک زندگی دینی نوین را ارائه دهد، افزود: یکی از الزامات جدی این کار آشنایی با ابزارهای نوین در کل دنیا به ویژه فضای مجازی است که امیدواریم با همکاری مرکز ملی فضای مجازی این بستر فراهم شود و شاهد حضور فعال طلاب در این فضا باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha