جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رادیو تهران

حوزه/ برنامه «سنگلج» از رادیو تهران پنجشنبه ۲۳ بهمن تا جمعه ۱ اسفند با عنوان برنامه «سفیر» که داستانی از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است، روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «سنگلج» از رادیو تهران به بازخوانی کتاب‌های گویا اختصاص یافته است، «سفیر» عنوان برنامه‌ای که از پنجشنبه ۲۳ بهمن، در ۹ قسمت هر بامداد از رادیو تهران روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

بهمن، روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده‌ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

صادق حامل اعلامیه‌ها و نوارهای سخنرانی امام خمینی (ره) از فرانسه به ایران است که در شمال تیر خورده و زخمی می‌شود. در زمان حکومت پهلوی نایب با پسرش رسول و دخترش پروین در جنگل اشکور در کلبه ای زندگی می‌کنند، پروین دختر نایب جنگلبان او را پیدا می‌کند، اما پس از مداوا هنگام بازگشت دستگیر می‌شود و...

تهیه و تنظیم برنامه سنگلج کاری از اسماعیل عابدیان است که هر شب از ساعت ۱:۳۰ بامداد تقدیم حضور فرهیختگان رادیو تهران می‌شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha