جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید مسطفی ابراهیمی

حوزه /  مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان قزوین از آغاز دوره آشنایی با عرصه های تبلیغ بین الملل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: این دوره با هدف شناخت مقدماتی طلاب و مبلغان با عرصه های تبلیغ در خارج از کشور و کشف استعدادهای بین المللی حوزه، ویژه ی طلاب برادر و خواهر استان های قزوین و فارس در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره ۱۲ سرفصل به میزان ۱۸ ساعت، طی سه هفته آموزش داده می شود و طلاب شرکت کننده، ضمن آشنایی با عرصه های  تبلیغ بین الملل، برای آموزش دوره های تخصصی آماده می شوند.

مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان قزوین، ضرورت فکر بین المللی مبلغان دینی، رویکرد تمدنی در تبلیغ بین الملل، تصویرسازی صحیح از تبلیغ بین الملل، گام های مهم در فراگیری زبان تبلیغی، فرصت های تبلیغی در آمریکای لاتین، آفریقا، جنوب شرق آسیا و... را از سرفصل های ارائه شده در این دوره عنوان کرد.

 وی ادامه داد: اساتید ارائه دهنده از چهره های برجسته ی تبلیع بین الملل بوده و در مناطق مختلف جهان به انجام وظیفه می پردازند.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: بین المللی شدن حوزه با توجه به نیازها و تقاضاها، دیگر یک انتخاب نیست، بلکه ضرورت است و حوزه علمیه قزوین تمام تلاش خود را برای دستیابی به این امر مهم و ضروری انجام می دهد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha