شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رونمایی

حوزه / در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، از کتاب «فاتح دژها و دل ها و سالنامه «از وطن تا حرم» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، صبح امروز با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، فرماندار، جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا از کتاب «فاتح دژها و دل ها» و سالنامه «وطن تا حرم» به نویسندگی محمد علی نژاد از رزمندگان دوران دفاع مقدس رونمایی شد.

محمد رضوان نژاد، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه در سالنامه «وطن تا حرم» به زندگی شهدای مدافع امنیت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اشاره شده است، ادامه داد : در کتاب «فاتح دژها  و دل ها» که در چهار جلد تهیه شده است، تصاویری از امام راحل، مقام معظم رهبری، عماد مقلیه، حاج رضوان، سید حسن نصرالله، مراجع تقلید، مرحوم آیت الله مصباح یزدی، فرماندهان دفاع مقدس و سردارسرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده می شود.

وی، با تقدیر از تلاش های سیدمصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در انعکاس  کامل خبر رونمایی کتاب سردار سلیمانی در دی ماه گذشته در مرکز اردویی کوثر قم که با حضور نماینده ولی فقیه  در سپاه پاسدران کشور، سرداران دوران دفاع مقدس و جمعی از مسئولان استان قم و کاشان برگزار شد، گفت: خبرگزاری حوزه با معرفی و پوشش کامل خبر رونمایی کتاب سردار سلیمانی در قم توانست انعکاس ویژه ای از این رویداد تاریخی را  در سطح کشور و جهان اسلام رقم بزند.

 در پایان پس از رونمایی از نوشته حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور پیرامون کتاب سردار سرافراز سلیمانی، به قید قرعه به پاسخ دهندگان ۱۳ سؤال کتاب  شامل  ۶۳ نفر سفر عتبات عالیات، مشهدالرضا، کارت هدیه و  ۶۳  نفر نیز سفر به کرمان تعلق گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha