پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دستاوردهای انقلاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: تبیین دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف ار رسالت های امروز طلاب و مبلغان است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در مراسم تجلیل از روحانیون مبارز انقلابی استان لرستان، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه روحانیون نقش مهمی در هدایت و روشنگری آحاد جامعه در مبارزه با حکومت ستم شاهی داشته اند، گفت: روحانیون با بصیرت و روشنگری، مبارزات مردمی را در راستای پیروزی انقلاب اسلامی هدایت و جهت دهی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امروز پیشرفت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی در همه حوزه ها موجب خشم و انزجار دشمنان اسلام و انقلاب شده است، خاطر نشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است . 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به اینکه ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با انقلاب های صورت گرفته در جهان کاملا متفاوت است، گفت: انقلاب اسلانی بر پایه معنویت، عدالت و حمایت از مظلومان و براساس  ولایت فقیه به پیروزی رسید و همین رهبری داهیانه موجب اعتلای روزافزون نظام در همه زمینه ها شده است . 

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در راستای تمدن سازی اسلامی حرکت کنیم باید در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب گام برداریم، خاطر نشان کرد: زمینه ساز تمدن اسلامی در جهان بازگشت به شعارهای اول انقلاب و عملیاتی نمودن این شعارها در راستای تحقق حکومت حضرت ولی عصر(عج ) در جهان است .

در پایان این مراسم از روحانیون مبارز و انقلابی استان لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha