پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

  حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: انقلاب اسلامی با همراهی همه اقشار به پیروزی رسید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین  عبدالکریم عابدینی  عصر امروز در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهر اقبالیه  گفت: اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، امروز در مقابل آیات قرآن شرمنده بودیم و همچنان سلسله طاغوت در کشور حکمفرما و برای همه اقشار زجرآور بود.

وی تصریح کرد: مدرسه فیضیه، خاستگاه انقلاب بود و در ادامه معلمان، کارگران، کارمندان، دانش آموزان، نظامیان و همه اقشار جامعه قیام کردند و در نهایت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ،انقلاب عاشورایی وامام حسین (ع) (ع) است و این صرفاً شعار نیست. همه کسانی که با امام خمینی(ره) همراه شدند همانند قیام اباعبدالله الحسین(ع) شامل زنان، مردان، کودکان، جوانان و پیران بود.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: خداوند فرمود کسانی که ایمان آورده‌اند، در راه خدا مبارزه می کنند و آنهایی که کافر هستند در راه طاغوت می‌جنگند و تفسیر این آیه شریفه را در انقلاب مشاهده کردیم و مردم به حق این آیات را مورد توجه قرار دادند..

 وی با بیان اینکه امروز به برکت سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای انتظامی و نظامی به قدرت نظامی تبدیل شده‌ایم، افزود: خداوند فرموده شما را چه شده که در راه خدا نمی‌جنگید و از مستضعفان دفاع نمی‌کنید!؟ انقلاب به ما در مقابل این آیه قرآن آبرو بخشید و پس از آن مجاهدان انقلابی به یاری مردم مستضعف کشورهای اسلامی رفتند.

 استاد حوزه علمیه قزوین با تأکید بر اینکه نسبت به آینده همه چیز امیدوار کننده است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نگاه امیدوارکننده‌ای نسبت به آینده دارند چرا که خداوند آینده را برای مؤمنان آینده‌ای روشن ترسیم کرده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha