جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهین

حوزه/ حسن پور، تربیت عالم انقلابی را مهمترین مأموریت حوزه های علمیه دانست و گفت: رسیدن به اهداف متعالی حوزه ها و آنچه مورد رضای حضرت بقیة الله(عج)هست، جز با تلاش، پشتکار، همدلی و همکاری میسر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از آذربایجان غربی، حمیده حسن پور، امروز در مراسمی که به مناسبت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شاهین دژ برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر یادآور روزهای بی مثال و فراموش ناشدنی تاریخ پرافتخارِ سرزمین دلیران، ایران زمین است. بهمن ‌ماه یادآور رشادت ها و استواری ملتی است که با توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و پیروی از رهبری امام خمینی (ره) و تکیه بر وحدت، زمینه‌ساز انقلابی شدند که انفجار نور بود و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و راستی، پاکی و انسجام مردان و زنانی از جنس نور و شعور به ثمر نشست.

وی با بیان این که همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند؛ حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، ادامه داد: از وظایف مهم حوزه علمیه این است که میراث گرانبهای امام و شهدا را پاس داشته و در حفظ این امانت الهی و حرکت در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب کوشا باشد و عالم انقلابی را تحویل جامعه اسلامی بدهد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ افزود: امید است همانطور که امام فرمودند "انقلاب ما انفجار نور بود" ما نیز بتوانیم در جهت رشد و تعالی حوزه علمیه در عرصه های مختلف: فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اخلاقی و تربیتی حرکت کنیم.

وی در پایان گفت: رسیدن به اهداف متعالی حوزه ها و آنچه مورد رضای حضرت بقیة الله(عج)هست، جز با تلاش، پشتکار، همدلی و همکاری میسر نخواهد شد.
 


انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha