جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ادامه دادن راه انقلاب را با تکیه بر جوانان دانست و گفت: تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی باید با میدان‌داری جوانان و روحیه جهادی و جهش و استفاده از ظرفیت‌های گسترده کشور محقق شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد،  مراسم گرامیداشت چهل ودومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی امروز ۲۲ بهمن همزمان سراسر کشور، در شهرکرد به صورت خودرویی و موتوری، با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه در استان و اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: پرچمی که ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ بلند کرد آغازگر حاکمیت «الله» بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی داشته که بیان فهرست بلند دستاوردهای انقلاب نیازمند روزها و ماه‌ها فرصت است.

رئیس سازمان بسیج، حاکمیت دین خدا را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی خواند و افزود: انقلاب اسلامی، خداباوری و دین‌باوری و شکل گیری حکومت علوی و عاشورایی که همه با هدف سعادت و کمال انسان است را محقق کرد و  این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

سلیمانی عنوان کرد: برای اولین‌بار مردم‌سالاری اسلامی با اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) توسط ملت ایران ایجاد شد و جمهوری اسلامی شکل گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: نقطه تمایز انقلاب اسلامی با مکاتب مادی ولیبرالیستی شرق وغرب و دموکراسی در این است که آنها دنبال سلطه زر و زور و تزویر بر جوامع هستند اما انقلاب اسلامی دری بزرگی و کرامت و عزت انسان ها است.

وی، صلح، سعادت، آزادی و پیشرفت را ارمغانِ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران ملت‌های دیگر در جهان اسلام خود را باور کردند و هنوز زمان زیادی لازم است تا نتایج راهبردی جمهوری اسلامی خود را نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت رو به جلوی جمهوری اسلامی ایران، گفت: بدون تردید پیروزی‌های خیره‌کننده‌تری در گام دوم انقلاب نصیب ملت ایران خواهد شد.

وی، پیروزی‌های جبهه مقاومت را متأثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: دنیا پیروزی‌های جبهه مقاومت را متأثر از انقلاب اسلامی ایران و در سایه تفکر ناب علوی و عاشورایی می‌داند.

سلیمانی به حرکت ۴۲ ساله ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: در طول ۴۲ سال گذشته ایران اسلامی در دوران تثبیت انقلاب، دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و جبهه‌های مقاومت پیروزی‌های بزرگی به دست آورده است.

وی، ادامه دادن راه انقلاب را با تکیه بر جوانان دانست و گفت: تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی باید با میدان‌داری جوانان و روحیه جهادی و جهش و استفاده از ظرفیت‌های گسترده کشور محقق شود.

سلیمانی با تاکید بر این که باید کار نیمه تمام در مبارزه با فساد و حاکمیت عدالت به تمامه در کشور را تمام کرد، گفت: ‌حاکمیت عدالت به معنای واقعی کلمه و مبارزه بافساد، تحقق سبک زندگی ایرانی-اسلامی و پیشرفت های بیش از پیش در عرصه علم ودانش از مواردی هستند که باید در ادامه راه انقلاب به شکل جدی محقق شود

وی با بیان که  در ۴۲ سال گذشته چشم امید ملت‌های آزاده به ایران  بوده است، تاکیدکرد: وقتی ملت های آزادیخواه الگوی تکامل‌یافته انقلاب را در منظر خود ببینند، بدون تردید برای عملیاتی کردن آن در کشورهای خود اقدام خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اندیشه‌های فکری امامین انقلاب اسلامی را الگوی ملت‌ها دانست و افزود:‌ مدیریت الهی ولایت فقیه و رهبری شجاعانه ایشان در سال‌های گذشته خواب را از چشم دشمنان انقلاب ربوده و با راهبرد مقاومت فعال با وجود تمام فتنه‌انگیزی‌ها و فشارها ملت ایران را به سلامت از این گذرگاه عبور داده  است.

وی در پایان تاکید کرد: با همت جوانان و مسؤلان، درایت مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام مردم مشکلات ریز ودرشت موجود نیز حل می‌شود و روزهای بسیار خوبی در پیش روی ملت است و صلح، آزادی و پیشرفت ارمغان انقلاب اسلامی بوده و تدوام می‌یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha