پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حاجی علی اکبری

حوزه/رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن شهر یزد، گقت: پیام ۲۲ بهمن برای دشمنانمان، پیام صلابت و عزت ملت ایران است و آنها را به طور قطع بیشتر از قبل خشمگین خواهد کرد. پیام این روز برای مسئولان نظام نیز پیام خدمت عاشقانه، مجاهدانه و صمیمانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد،حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، در جمع مردم با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم دارالعباده اظهار داشت: آنچه در ۲۲ بهمن رخ داد، لبیک یک ملت بزرگ به آرمان پیامر اعظم(ص) بود که از پس چند قرن در جریان انقلاب اسلامی به این آرمان بزرگ علوی و نبوی لبیک گفت و نظامی را بر اساس الگوی علوی و فاطمی تاسیس کرد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی مردمی‌ترین و بزرگترین انقلاب است که به دست مردمی مؤمن، متدین، سلحشور، اصیل و ریشه دار، فهیم و باوفا انجام شد و خداوند متعال نیز وقتی اراده ملت ایران را برای ورود به یک عصر جدید در سایه سار ملت الهی و صبر این ملت را دید، نصرت خود را بر آنها نازل کرد و امروز در برابر چشمان متعجب دوست و دشمن این نهضت بزرگ همچنان سربلند و باشکوه مسیر خود را ادامه می دهد زیرا از مصادیق کلمه طبیه است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: انقلاب ما دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است و نمونه ای ندارد مگر در عصر پیامبر اعظم (ص) و به جز آن قابل مقایسه با هیچ رویداد و انقلاب دیگری نیست.

حاج علی‌اکبری اظهار کرد: انقلاب اسلامم در هدف منحصر به فرد است و هدف انقلاب اسلامی، تحقق آرمان الهی، ولایت الهی، ولایت علوی و رسیدن به آن روز موعود، یعنی روز طلوع خورشید ولایت عظمی و روز ظهور مهدی موعود است.

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی زمینه سازی برای تحقق آرمان بزرگ و آماده کردن شرایط، مقدمات، تربیت یار، گفتمان سازی، زمینه فراهم کردن برای آن واقعه عظیم و بزرگ و سعادت آفرین است و هیچ انقلاب دیگری چنین ویژگی نداشته است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: دشمنان انقلاب و تمام ستمکاران عالم با این انقلاب احساس معارضه و مخالفت پیدا کردند و کل جبهه کفر از سوسیالیسم تا کاپیتالیسم علیه نظام اسلامی ایران بودند و در اولین فرصت، جنگ جهانی علیه ما به راه انداختند و صدام در واقع از آمریکا و شوروی آن زمان و رژیم صهیونیستی و اروپایی ها نمایندگی می کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: ملت عزیز ما به خوبی می داند که یک اتفاق عادی رخ نداده و این انقلاب آغاز عصر جدیدی برای عالم است و بعد از آن شاهد وقایع بزرگ در جهان بودیم و در همان سالهای نخست اتحاد سوسیالیستی شوروی متلاشی شد و پیامی که امام راحل ما داده بود، محقق شد.

حاج علی اکبری تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب مسلمانان جهان احساس حیات و عزت کردند و امروز هم حال و روز آمریکای جهانخوار را ملاحظه می کنید. اگر امام راحل وعده فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را دادند، امام حاضر عظیم الشان هم پیش بینی افول امپرالیسم غرب به رهبری آمریکا را کرده اند و در این میان انقلاب و نظام اسلامیهر روز ریشه دارتر، قوی‌تر و با صلابت بیشتر به راه خود ادامه می دهد و دستاوردهای انقلاب هر یک به تنهایی در عرصه های گوناگون باعث افتخار ملت ماست.

وی یادآور شد: میوه های شیرین این انقلاب اسلامی در دسترس ملت ماست و شیرین ترین آن عزت، آزادی و استقلال به ویژه استقلال سیاسی بود و بعدها به تدریج در حال شکل گیری استقلال اقتصادی و اعتلای دینی و علمی و امنیت کشور است و در اقتدار ملی، در قدرت بازدارندگی در برابر جبهه کفر و استکبار، ملت ما حرف اول را به برکت انقلاب اسلامی می زند.

حاج علی‌اکبری تأکید کرد:  ملت تحقیر شده زیر چکمه های استکبار امروز به یک ملت پرافتخار تبدیل شده که در برابر دشمنان ایستاده و همچنان الهام بخش دوستان خود است و مسیر سعادت را طی می کند.

وی با بیان اینکه این انقلاب بعد از یک چله به آرمانهای خود وفادار مانده است، افزود: روز ۲۲ بهمن برای ملت ما روز عید ولایت الهی است و پرچم کشور ما پرچم علوی و فاطمی و پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب است. اینها در کنار هم، امید را هر روز بیشتر از روز قبل متجلی می کند.

حاج علی‌اکبری ادامه داد: امسال ۲۲ بهمن ما یوم الشکر و روز ابراز سپاس به درگاه خداوند متعال است و روز تشکر ملت از کسانی است که در راه تحقق این انقلاب جان دادند و چه مردانی که در دفاع از امنیت، حریم و حرم، سلامت مردم از جان خود دریغ نکردند. امروز این ملت برای تجدید پیمان با امام سلحشور و دلیر،  امام خامنه ای به میدان آمده و برای ادامه این راه تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی همراه خواهد بود.

وی افزود: ملت ما در چله گذشته انقلاب متوجه شد که رسیدن به قله های بزرگ، استقامت و دو بال شکر و صبر می خواهد تا به قله های سعادت برسد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنان خود یزد را از مهمترین کانونهای تحقق انقلاب اسلامی دانست و گفت: یزد در مبارزات انقلابی به رهبری شهید صدوقی بی نظیر بود و مردمان آن همه در ولایتمداری و دینداری و روحیه انقلابی مستعد هستند و از روز اول وفادارانه در کنار امام راحل و اکنون در کنار امام حاضر حضور دارند.

وی اظهار کرد: مسیر پیش روی ملت ایران یک مسیر روشن و پرافتخار است و روزهای بسیار روشن در انتظار این ملت مقاوم است و اگر بر همین روشی که در چله گذشته بودیم، بمانیم و با همان وفا، استقامت، صبوری و حضور در صحنه و بصیرتی که در ۹ دی ۸۸ از خود نشان دادید در میدان باشید، وعده خداوند متعال برای نصرت شما قطعی است.

حاج علی‌اکبری تأکید کرد: پیام ۲۲ بهمن برای دشمنانمان، پیام صلابت و عزت ملت ایران است و آنها را به طور قطع بیشتر از قبل خشمگین خواهد کرد. پیام این روز برای مسئولان نظام نیز پیام خدمت عاشقانه، مجاهدانه و صمیمانه است.

وی افزود: ما از شیوه ای که در دستگاه قضایی آغاز شده ابراز خوشحالی می کنیم و امیدواریم بتوانند ریشه فساد که ملت عزیز را آزار می دهد خشک کند و مجلس انقلابی نیز برای رفاه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم و قانونگذاری های درست اقدام کنند.

حاج علی‌اکبری در پایان: پیام ۲۲ بهمن ملت ایران برای دولت که در ماه های پایانی خدمت خود به سر می برد این است که با جهاد و خدمت، دل ملت را شاد کند و در برابر زیاده خواهی های دشمن قوی و نستوه و در برابر ملت خادم و به دنبال خدمت عاشقانه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha