جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی شیرازی - سپاه قدس

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: قبل از انقلاب آمریکا تصمیم‌گیرنده برای کشور بود اما اکنون این ملت هستند که خود تصمیم‌گیرنده سرنوشت کشور خود بوده و نظام جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالار و منطبق با دین است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی، امروز در مراسم ۲۲ بهمن شهرستان بجنورد اظهار کرد: این مردم بودند که ۴۲ سال با تمام سختی‌ها جنگیدند تا توانستند نظام اسلامی را جایگزین نظام طاغوت کنند.

وی بابیان اینکه "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" شعار ملت ایران است افزود: اکنون کشوری هستیم که مردم حق انتخاب و بیان دارند به‌طوری‌که مردم با آزادی و استقلال خود می‌توانند تعیین کنند چه کسی رئیس‌جمهور و نماینده باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله با اشاره به اهداف شوم آمریکا ادامه داد: هدف امریکا برجام نیست هدف بازگشت دوباره آمریکا به این کشور است اما هیچ‌گاه مردم اجازه نخواهند داد که آمریکا به این کشور بازگردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرازی خاطرنشان کرد: ملت ایران وابسته به هیچ قدرتی نیست تا وقتی فکر و اندیشه رهبری فرزانه در کشور حاکم باشد ملت تسلیم استکبار نخواهند شد که خود بالاترین نشانه استقلال و عزت این کشور است.

وی با اشاره بر سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در رابطه با برجام آمریکا نمی‌تواند شرط بگذارد به‌طوری‌که با شکستن تحریم‌ها، ایران است که تصمیم‌گیرنده است واین خود نشان‌دهنده والاترین هدف استقلال و آزادی در کشور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرازی بابیان اینکه ملت ایران در چهارچوب قانون اسلامی اهدافش را اجرایی خواهد کرد افزود: اکنون امت‌های اسلامی همانند سوریه، لبنان، عراق و یمن، ملت ایران را الگوی خود قرار داده‌اند زیرا ایران ۴۲ سال انقلابش را حفظ کرد و پایبند آرمان‌های خود بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله ادامه داد: نسل جوان جامعه ما امروز شاهد سقوط آمریکا خواهد بود به‌طوری‌که صدای شکسته شدن استخوان استکبار به گوش همگان رسیده است.

وی در پایان با اشاره به این‌که ملت ایران پای تمام سختی‌ها، تحریم و تهدیدها ایستاده است، گفت: این ملت تمام این مشکلات را به جان می‌خرد و تحریم‌ها را پشت سر خواهد گذاشت و یک روز پرچم استقلال ملت فلسطین در بیت‌المقدس به اهتزاز درمی‌آید و نظام استکبار ساقط خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha