پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمدرضا تویسرکانی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از شاخص‌های مظلومیت انقلاب این است که دوستان انقلاب مهارت معرفی آن را نداشته و دشمنان هر آنچه توانسته‌اند، علیه آن تبلیغ کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی، چهارشنبه در مراسم ۲۲ بهمن در حسینیه جماران بیرجند، خراسان جنوبی را امن ترین استان ایران دانست و افزود: این استان دارای مردمی سخت کوش و انقلابی در طول تاریخ بوده که همیشه عازم پیاده کردن مکتب اهل بیت بوده‌اند.

وی با بیان اینکه به ۲۲ بهمن و انقلاب باید نگاه قرآنی داشت، گفت: این انقلاب تنها سیاسی، مردمی، اجتماعی، شورش و خیزش عمومی نبود چراکه در طراحی پروردگار و مهندسی خداوند، انقلاب اسلامی برای ظهور حضرت حجت (عج) زمینه سازی می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی، انقلاب را یک معجزه الهی دانست و گفت: انقلاب دارای حرکتی فوق بشر بود و پیروزی آن در دستگاه محاسباتی هیچ دوست و دشمنی نمی گنجید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب پدیده‌ای بی نظیر است، افزود: در بیانیه گام دوم رهبری، مستندات تاریخی و روایی زیادی بوده که چیستی انقلاب یکی از آنها است.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با بیان اینکه خواستاریم نخبگان، مدیران و مسئولان بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارشان قرار دهند، گفت: رهبر فرزانه در این بیانیه، انقلاب را پدیده‌ای زنده، با اراده، همواره دارای انعطاف و آماده تسطیح اشتباه خود توصیف می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس این بیانیه، انقلاب به دشمنان خود به شدت حساس است، اظهار کرد: همچنین انقلاب قدرتمند، مهربان، با گذشت، جوانمرد بوده و بعد از حمله دشمن از خود دفاع کرده و ضربه محکم را فرود می‌آورد.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با بیان اینکه دشمنان، انقلاب را نمی‌فهمند بنابراین در تصمیمات خود به نتیجه نمی رسند و هدف گذاری شان غلط است، گفت: دوستان و یاران انقلاب غرق در این نعمت عظیم انقلاب هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: همچنین رهبری در بیانیه گام دوم ویژگی‌هایی در بعد سلبی برای انقلاب عنوان کرده و فرمودند این انقلاب تجدید نظر و اهل انفعال نیست و به رکود دچار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این بیانیه انقلاب به هیچ بهانه‌ای از ارزش‌ها فاصله نمی‌گیرد و در برابر پدیده‌های نو به نو فاقد احساس نیست، گفت: همچنین بر اساس بیانیه، انقلاب مرتکب افراط‌ها و چپ روی‌ها که مایه ننگ بسیاری از قیام‌ها است، نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی افزود: بنا به فرمایش رهبری، انقلاب در هیچ معرکه‌ای حتی با آمریکا و صدام گلوله اول را شلیک نکرده و بی رحم و خونریز نبوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب مظلوم بوده و باید خوب به دنیا معرفی شود، گفت: یکی از شاخص‌های مظلومیت انقلاب این است که دوستان انقلاب مهارت معرفی آن را نداشته و دشمنان هر آنچه توانسته‌اند، علیه آن تبلیغ کردند.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی انقلاب را حقیقت تاریخی دانست و بیان کرد: اگرچه هر مسئله‌ای دارای تاریخ مصرف است اما شعارهای جهانی انقلاب دینی از این قاعده مستثنی بوده چراکه فطرت بشر در همه عصرها با آن سرشته است.

وی با اشاره به فرمایش رهبری در بیانیه گام دوم ادامه داد: بنا به بیانیه، این شعارها هرگز بی مصرف و بی فایده نمی‌شوند چراکه هرگز نمی‌توان مردمی را تصور کرد که از چشم اندازهای مبارکی مانند آزادی، برادری، اخوت و عدالت دلزده شوند و اگر هرگاه دلزدگی پیش آمده از رویگردانی مسئولان از این ارزش‌های دینی بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب با اراده الهی خلق شده و متکی به فرد نیست، گفت: بنا به فرمایش رهبری اگر تمام دنیا از قطار انقلاب پیاده شوند، باز هم به حرکت خود ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با بیان اینکه طی ۴۰ سال گذشته هر کس به انقلاب ضربه زده دچار مشکل شده است، افزود: امروز دستاوردهای انقلاب در حوزه عدالت و مبارزه با فساد باید تبیین شود.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبری در بیانیه گام دوم، امروز هزاران مسئول پاک و صادق به نظام و انقلاب خدمت می‌کند، گفت: بر اساس این بیانیه، عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی ادامه داد: همچنین بنا به فرمایش رهبری، فساد اخلاقی، اقتصادی و سیاسی توده چرکین کشورها و نظام بوده و اگر در بدنه حکومت‌ها عارض شود سلسله ضربه زننده به مشروعیت آنها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بنا به فرمایش رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات جمهوری اسلامی است و همه باید از شیطان حرص به دور باشند.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با اشاره به دیگر بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب هفت توصیه برای چهل سال دوم مطرح می‌کنند که مبانی قرآنی دارد.

وی انقلاب را انفجار نور و حقیقت دانست و گفت: انقلاب به ظهور حضرت مهدی منهتی می‌شود و اگر خود را همسو با ارزش‌های هشت گانه آن نکنیم، از قافله عقب می‌مانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خون شهدا ضامن پیروزی انقلاب است، گفت: انقلاب، خواب را از چشمان دشمن ربوده و نمی‌خواهند به الگویی برای جهان تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha