جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی

  حوزه / نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، مساجد را بهترین سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون مساجد همواره نقشی اساسی در شکل گیری نهضت‌ها و رشد و تربیت فکری مردم داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، لطف الله سیاهکال مرادی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در جلسه ای با  حجت الاسلام سید رضا موسوی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین، با اشاره به جایگاه مهم مساجد در مقابله با توطئه های دشمنان، گفت: اگر امروز دشمن فرهنگ مردم را هدف گرفته، مساجد بهترین سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: از صدر اسلام تاکنون مساجد همواره نقش اساسی در شکل گیری نهضت‌ها و رشد و تربیت فکری مردم داشته اند.

نماینده مردم قزوین، البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  مسجد پایگاه تقویت نظام اسلامی و محلی برای ترویج فرهنگ و شریعت است و همه مسئولان با تأسی از اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص توجه به مساجد و اهمیت حضور مردم در این اماکن مقدس و استفاده بهینه از ظرفیت‌های مساجد در ابعاد گوناگون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

حجت الاسلام سید رضا موسوی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین  هم گفت: مسجد در جامعه و تمدن اسلامی، نقشی ویژه دارد، این نقش باید در گام دوم به خوبی شناخته، احیاء و معرفی شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد:  باید امام جماعت مسجد از نظر آموزش و ارتقای سطح دانش و توان مدیریتی به گونه‌ای تربیت شود که هدف محقق شود.

وی ادامه داد: مساجد چه قبل از انقلاب، چه زمان دفاع مقدس و چه هم‌اکنون دارای اثر هستند،  و مهم‌ترین پایگاه اجتماعی است که در دفاع مقدس آثار آن را شاهد بودیم.

موسوی اظهار کرد: اگر می خواهیم مساجد مملو از جوانان پر شور و با نشاط شوند، باید به گونه ای برنامه ریزی شود که نیازهای جوانان در آنها تامین شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha