شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سلیمانی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل درگذشت مرحومه حاجیه خانم کمالی مادر شهدای والامقام ماشاالله، محمود و مصطفی زاهدی را تسلیت گفت.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل، در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان ماشاالله، محمود و مصطفی زاهدی، آورده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

ولنبلونکم بشی من الخوف والجوع ونقص من الأموال و الأنفس و الثمرات و بشر الصابرین

الذین إذا أصابتهم مصیبة قالوا إنا لله وإنا إلیه راجعون

خاندان محترم شهیدان زاهدی - کمالی

سلام علیکم بما صبرتم

درگذشت ام الشهیدین مرحومه مغفوره حاجیه خانم کمالی مادر شهدای والامقام ماشاالله، محمود و مصطفی زاهدی موجب تأثر و تألم وافر گردید.

مادران و پدران شهدا گنجینه های ذی قیمتی هستند که در گذشت هریک از آنها ضایعه ای جبران ناپذیر محسوب میشود. صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، در وصف نمیگنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیستند. بی تردید تلاش شبانه روزی این بانوی جلیله سعیده در تربیت فرزندانی مومن، که جان گرانقدر خود را در راه اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی و سرافرازی کشور در طبق اخلاص دادند، بر کسی پوشیده نیست و اجر چنین خدمتی بزرگ در نزد حضرت حق تعالی محفوظ خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خاندان محترم زاهدی، کمالی و فرزندان آن مرحومه و سایر فامیل وابسته تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه ایزد منان، غفران و مغفرت و همجواری با فرزندان شهیدش و شهدای کربلا و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه آران و بیدگل

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha