جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدی فیروزی

حوزه / برگزیدگان جشنواره علامه حلی دوره ششم استانی آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در دفتر امام جمعه تبریز، تجلیل می شوند.

حجت الاسلام مهدی فیروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز گفت: مراحل ارزیابی آثار طلاب جوان در ششمین دوره استانی با موفقیت به اتمام رسید. 

 معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود:  تعداد ۳۱۶ اثر از طلاب خواهر و برادر آذربایجان شرقی در این دوره ثبت نام کرده بودند و با انجام مراحل ارزیابی نهایتا ۲۴ اثر انتخاب و این آثار برای ادامه فرآیند جشنواره به دبیرخانه مرکزی ارسال شد. 

وی ادامه داد: روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹  با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان، مراسم تجلیل از منتخبین این دوره در دفتر امام جمعه تبریز برگزار خواهد شد، که با توجه به شرایط اپیدمی کرونا، بصورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، و با حضور برخی از منتخبین این دوره باشد. 

 معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: خوشبختانه روند کیفی آثار دریافتی طی دوره های متعدد رو به رشد بوده و در آخرین دوره استانی(پنجمین دوره) که تعداد ۲۰ اثر منتخب به دبیرخانه مرکزی ارسال شده بود، ۳ اثر در سطح کشوری معرفی و تجلیل گردیدند. 

حجت الاسلام فیروزی افزود: ثبت نام هفتمین دوره استانی جشنواره علامه حلی همزمان با سیزدهمین دوره کشوری آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.   

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha