چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اساتید مدرسه گوهرشاد

حوزه/ نشست هم اندیشی اساتید مدرسه مسجد گوهرشاد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدرسه عالی نواب با هدف بررسی وضعیت طلاب در فضای مجازی و ارائه راهکارها و ایده های خلاقانه در سال تحصیلی جاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، نشست هم اندیشی اساتید مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد با رعایت دقیق پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در مدرسه علمیه عالی نواب با هدف بررسی وضعیت طلاب در فضای مجازی و ارائه راهکارها و ایده های خلاقانه در سال تحصیلی جاری برگزار شد.

حجت الإسلام و المسلمین حیدری در ابتدای جلسه ضمن عرض گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت ارائه دروس در فضای مجازی پرداخت و به ضرورت بهره گیری از ایده های ابتکاری اساتید فاضل در راستای اعتلای سطح آموزشی اخلاقی طلاب مدرسه در فرصت پیش رو تاکید کرد.

مدیر مدرسه ضمن اشاره به اهمیت در اختیار قراردادن فرصت ها جهت طرح نظرات طلاب و ارائه ایده های آنان در بستر کلاس های آنلاین، به تبیین راهکارهای استفاده حداکثری از فضای مجازی پرداخت و عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در قبال رسالت خطیری که نسبت به فضای مجازی بر دوش ما قرار دارد، به نحو شایسته انجام وظیفه کنیم.

مسئول پژوهش مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات صورت پذیرفته در عرصه پژوهشی و تاکید بر آموزش پژوهش محور، از اساتید معزز خواست تا همگام با یکدیگر در ارائه موضوعات مختلف فقهی، اصولی، اعتقادی و فلسفی کوشیده و با همت و عزم خود نسبت به اعتلای کیفی فضای پژوهش مدرسه از یکسو و ترغیب طلاب به فعالیت های پژوهشی و اعتلای روحیه پژوهشگری از سوی دیگر تاکید کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha