جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ نمایندگان مجلس بدانند این مسئولیت امانتی است که خدا بر عهده شان گذاشته است و از این لحاظ باید طوری عمل کنند که سر بلند بیرون بیایید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور امریکا اظهار داشتند: امروز در حالی غرب از حقوق بشر دم می زند و ایران را به عدم پیروی از حقوق مردم متهم می کند، که خودشان در این رابطه کارنامه خوبی نداشته اند.

ایشان اضافه کردند: همگان شاهد بودند که امریکا و غرب در مسئله ترامپ که حامی تروریست بوده و آن همه جنایت در کشورهای اسلامی و منطقه خاورمیانه ایجاد کرده و چه رفتاری داشته است، به سادگی از همه چیز گذشتند، این همان حقوق بشر آنها است. این مسئله را نباید در مورد همپیمانان آنها مانند اسرائیل و عربستان در پرورش و تربیت گروهای تروریست داعش به سادگی فراموش کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: این در حالی است که وقتی کشوری مانند ایران علیه این گروه تروریست ایستاده و مبارزه می کند، ایران را به دلیل مبارزه با تروریست متهم به نادیده گرفتن حقوق بشر می کنند. این همان حقوق بشری است که غربیها دم می زنند.

ایشان در ادامه با بیان این که نمایندگان مجلس مسئولیت مهمی نسبت به مردم دارند، اظهار داشتند: نمایندگان مجلس بدانند این مسئولیت امانتی است که خدا بر عهده شان گذاشته است و از این لحاظ باید طوری عمل کنند که سر بلند بیرون بیایید.

این مرجع تقلید ، تثبیت بر قوانین و نظارت بر اجرای آن و توجه به مردم از جمله ویژگیهای نمایندگان خدمت گذار مجلس شورای اسلامی دانستند و بر اهمیت توجه به حقوق مردم و خدمت و رفع مشکلات آنها در جامعه تأکید کرده و گفتند: هر انسانی نسبت به هم نوع خود مسئول است و لازم است در عین توجه به اجتماع و کمک به مردم، نسبت به شناخت قدرتها و دفاع از مسلمانان هم مسئولیت دارد. امروز انقلاب اسلامی این وظیفه را بر عهده ما گذاشته و نباید نسبت به اتفاقات جهان اسلام بی تفاوت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha