جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
افتتاح کتابخانه تخصصی علوم حوزوی شیخ مفید

حوزه/ کتابخانه مرکزی تخصصی علوم حوزوی شیخ مفید، از سوی مدیریت حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی، افتتاح شد.

محمد نظری، مدیر مرکز تخصصی شیخ مفید استان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از افتتاح کتابخانه مرکزی تخصصی علوم حوزوی شیخ مفید، در استان خبرداد و اظهارداشت: این کتابخانه از سوی مدیریت حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی، افتتاح شد.

نظری گفت: این کتابخانه بیش از دو هزار جلد کتاب در حوزه‌های تخصصی و کلام و تفسیر داشته و مجهز به ۵ دستگاه رایانه برای جستجو آنلاین راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: پاسخ‌گویی به نیازها و تقویت امور آموزشی و پژوهشی طلاب به ویژه دسترسی آسان به منابع تخصصی از اهداف ایجاد این کتابخانه بوده است.

نظری، با اشاره به ثبت این کتابخانه در سامانه اداره کتابخانه‌ها گفت: تمامی کتب این کتابخانه در سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی ثبت شده که طلاب می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کتاب‌های موردنظر خود را مشاهده و انتخاب کنند.

وی، با اشاره به راه‌اندازی مرکز تخصصی شیخ مفید در استان گفت: این مرکز با سه رشته تخصصی کلام اسلام، تفسیر و مشاوره اسلامی و باهدف پاسخگویی حوزه‌های علمیه به نیازهای مهم اجتماعی، فرهنگی و اسلامی جامعه و تربیت طلاب توانمند و کارآمد راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: درحال حاضر ۷۰ دانش پژوهش در دو مقطع سطح دو و سطح در این مرکز تخصصی مشغول به تحصیل می‌باشند.

نظری در پایان اظهارداشت: این کتابخانه در طبقه دوم ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان واقع شده که طلاب استان می‌توانند از این فرصت ارزشمند استفاده کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha