سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری، درباره بی‌توجهی مسئولان نسبت به پرداخت حقوق این کارگران مظلوم گفت: حدود ۱۸ ماه است این کارگران هیچ گونه حقوق دریافت نکرده‌اند و بر این اساس، ستاد امر به معروف و نهی از منکر نمی تواند در برابر این منکر بی توجه باشد.

حجت الاسلام ابوالفضل احمدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: تعدادی از نیروهای شرکتی آبفای چهارمحال و بختیاری از تاخیر ۱۸ ماهه پرداخت حقوق، قطع شدن بیمه و وعده و وعیدهای پی در پی مسؤولان به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان پناه‌ آوردند که ما وظیفه خود می دانیم که به این منکر که تضییع حقوق مظلومین هست رسیدگی کنیم.

وی ضمن ابراز نگرانی درباره بی‌توجهی مسئولان نسبت به پرداخت حقوق این کارگران مظلوم گفت: حدود ۱۸ ماه است این کارگران هیچ گونه حقوق دریافت نکرده‌اند و واقعا ستاد امر به معروف و نهی از منکر نمی تواند در برابر این منکر بی توجه باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس، معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف بلافاصله پس از حضور این کارگران در ستاد پیگیری موضوع و پاسخ‌خواهی از مسؤولان را آغاز می کند و طی تماس‌های تلفنی با استاندار و مدیر کل اداره کار، دادستان شهرکرد، مدیرعامل آبفا و معاون سیاسی امنیتی استاندار وضعیت این نیروهای شرکتی را در حضور خود کارگران انجام می دهد.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه اذعان کردند که در جریان کامل مشکلات این کارگران هستند و قول پیگیری و حل بخشی از این معوقات کارگران تا سه روز الی یک هفته آینده را دادند.

وی تاکیدکرد: همچنین مسئولان مربوطه قول دادند برای حل اساسی و نهایی این مشکل تا آخر این هفته جلسه‌ای با حضوران مدیران مربوطه و همچنین پیمانکار و نماینده نیروهای آبدار برگزار کنند و به صورت جدی مطالبات این افراد را در دستور کار قرار دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با بیان این تجمع آبداران در ستاد منجر به حضور رئیس حراست شرکت آبفای استان برای پیگیری مشکل در ستاد شد گفت: از حضور این کارگران در ستاد دو ساعتی نگذشته بود که رئیس حراست شرکت آبفای استان هم به جمع کارگران اضافه شد و در حضور کارگران قول داد پرداخت حق بیمه نیروها تا حداکثر ۳ روز کاری پیش رو انجام و موضوع پرداخت مطالبات و معوقات و همچنین موضوع قرارداد این افراد بررسی و اجرایی شود. وی در نهایت پس از صحبت بنده با آقای دادستان و تاکید بر حل هر چه سریع تر این مشکل قول داده شد تا  ۳ روزه آینده بخشی از معوقات این کارگران واریز شود.

حجت الاسلام احمدی تاکیدکرد: قطعا ستاد امر به معروف و نهی از منکر و معاونت مطالبه گری ما تا به نتیجه رسیدن و حل این مشکل پیگیر مسئله خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم عملکرد نادرست مسئولان که نمونه اش را در نحو برخورد و عملکردشان با این کارگران مظلوم مشاهده می کنیم  و ناامید کردن مردم از نظام اسلامی گناه کبیره و به مراتب منکر بودنش شدیدتر از بدحجابی یک خانم است؛ بنابراین ستاد در برابر این منکر بزرگ و اساسی کوتاه نخواهد آمد و پناهگاه و صدای این مظلومین خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را گسترش فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه نسبت به مسئولین است.

حجت الاسلام احمدی تاکیدکرد: اساسی ترین و مهمترین کاری که در امر به معروف و نهی از منکر باید انجام شود و در حال انجام است تذکر و مطالبه گری از مسئولان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha