جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: دشمن با توطئه های نرم و سخت خود همواره به دنبال این اهداف بوده و هست و علیرغم اینکه در دهه پنجم این انقلاب قرار داریم، ولی باید این حقیقت را قبول کنیم که هنوز دشمن در فکر توطئه و حتی ساقط کردن این انقلاب الهی و مردمی ا ست.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز این انقلاب در طول ۴۲ سال اخیر این بوده و هست که همیشه مورد بغض و کینه دشمنان است.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون دست به هر توطئه و دسیسه ای زده اند که اهداف خاصی را در این باره دنبال می کردند.

این استاد حوزوی گفت: اولین هدف دشمن این بود که این انقلاب به مانند سایر انقلاب بعد از مدت زمان کوتاهی به عنوان زیرمجموعه یکی از ابرقدرتها درآید که انقلاب اسلامی اینچنین نبود و این رسم نامبارک را برهم زد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: هدف دیگر دشمنان این بود که این اجازه را ندهند که این انقلاب و آرمان های آزادیخواهانه آن از مرزهای جغرافیایی بیرون برود، ولی بالعکس باور مستکبرین، انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مرزهای جهان را درنوردید.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران تاکید کرد: لذا دشمن با توطئه های نرم و سخت خود همواره به دنبال این اهداف بوده و هست و علیرغم اینکه در دهه پنجم این انقلاب قرار داریم، ولی باید این حقیقت را قبول کنیم که هنوز دشمن در فکر توطئه و حتی ساقط کردن این انقلاب الهی و مردمی ا ست.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: خوشبختانه علیرغم تمام مشکلاتی که ابرقدرتها برای این انقلاب پیش آوردند، امروز شاهد اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و حتی در عرصه های بین المللی هستیم تا جایی که در اتخاذ بسیاری از تصمیمات باید دیدگاه ایران لحاظ شود که این به معنای اقتدار سیاسی است.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: بنابراین باید قدردان این جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان باشیم و به خود افتخار کنیم که کشورهای اروپایی که روزگاری ایران و منطقه برایشان به مانند حیاط خلوت بود، اکنون در آرزوی نشست روی یک میز مشترک برای مذاکره با ایران هستند که این اوج این نظام را می رساند.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود افزود: بنابراین باید برای حفظ این اقتدار و غرور ملی نگاه ما به حل مشکلات و نیز توسعه مملکت تنها به داخل کشور معطوف باشد و هیچگاه نگاهمان به دنبال کشورهای دیگر نباشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha