جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علم الهدی در مکتب نرجس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان ما وقتی می‌خواهند به ما ضربه بزنند، برای کارها ارزش‌گذاری می‌کنند، کارهای شیطانی که مد نظر خودشان هست را ارزش‌گذاری می‌کنند و افرادی را هم که با این‌ها مخالفت می‌کنند ضد ارزش می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی، در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مدیران این نهاد، با بیان این‌که باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ‌سازی کنیم، اظهار کرد: قبل از وجود ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر وجود داشت، وقتی شما این فرهنگ را احیا کنید، مردم نیز خود آمران امر به معروف و نهی از منکر می‌شوند.

وی با تأکید بر این‌که «جوسازی علیه این فرهنگ در جامعه»، مانع فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما وقتی می‌خواهند به ما ضربه بزنند، برای کارها ارزش‌گذاری می‌کنند، کارهای شیطانی که مد نظر خودشان هست را ارزش‌گذاری می‌کنند و افرادی را هم که با این‌ها مخالفت می‌کنند ضد ارزش می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که دشمن از این ابزار برای فساد استفاده می‌کند و عزیزان ما باید مراقب جبر شکنی باشند، گفت: عنصر امر به معروف و نهی از منکر یک عنصر جهادی است و این مسئله، یک جهاد است که ما برای این وظیفه شرعی سه مرتبه داریم.

وی به مراتب امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: براعت قلبی، تذکر لسانی و مرحله سوم، بلیَّت که البته شرایطی دارم، این‌ها سه مرتبه اجرای این فریضه است که با توجه به معنای امر به معروف و نهی از منکر، باید نسبت به آن برخورد جهادی داشته باشیم.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: اگر تشکیلات امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشیم، نمی‌توانیم فرهنگ‌سازی کنیم البته در استان خراسان رضوی تشکیلاتی به اسم طلایه‌داران فعالیت می‌کنند و درصدد فرهنگ‌سازی این موضع هستند؛ در هر استانی که شما عزیزان حضور دارید باید تشکیلات‌سازی کنید و جوان‌های مخلص را به این تشکیلات دعوت کنید.

وی یادآور شد: شما عزیزان باید آموزش‌هایی را قرار بدهید تا فرزندانمان در همه بخش‌ها بتوانند این فعالیت جهادی را هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی انجام دهند، هر زمانی که شما عزیزان در کارتان جدی باشید، کار شما هم جدی می‌شود.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: پای امر به معروف و نهی از منکر بایستید که ان‌شاءالله جزو سربازان مقدس امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha