جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: امروز بسیار نیازمندیم که بسیج را به عنوان چشم، گوش، دست، بازو و عمار انقلاب حفظ کنیم، البته از سوی دیگر باید به خدمات دهی مالی و شغلی و تسهیلاتی و معنوی بسیجیان توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار آقای اسفندیاری، مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور، با تبریک ایام پرخیر و برکت ماه رجب گفت: ماه‌های رجب و شعبان و رمضان بهار معنوی زندگی ماست و در بهار معنویت آیات قرآن نازل می‌شود، در بهار معنوی هم پرچمداری با بسیجیان باشد و در این ایام آنها باید به جایی برسند که بیشتر از عموم مردم دیده شوند.

امام‌ جمعه قزوین افزود: بسیجیان باید به گونه ای عمل کنند که اولین نفری که پرچم عدالت طلبی، مقابله با مفاسد، کمک به مستضعفان و مظلوم و ولایتمدار و مبارزه با ظلم و رانت خواری را برمی‌دارند، این افراد باشند، امروز به شدت به این روحیه در جامعه نیازمندیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: آیه پنجم سوره نساء می‌گوید؛ مال و قوام ثروت خود را به دست سفیهان نسپارید، منظور این آیه این است که اگر پایه اقتصاد در کشور شما ضعیف شود، نمی‌توانید مقتدارانه کار اقتصادی کنید و شکست می‌خورید..

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به مناسبت لیلة الرغائب افزود: این شب را نباید فقط به عنوان شب آرزوها معنا کنیم، لیلة الرغائب یعنی شب چیزهای مرغوب، اما آرزو یک چیز مرغوب نیست. در روایات آمده است که از آرزوهای طول و دراز دوری کنید.

وی در پایان تاکید کرد: آرزو یعنی در خیالات و اوهام فرو رفتن، اما اینکه توصیه شده مرغوب ترین چیزها را در لیلة الرغائب بخواهید یعنی سراغ بهترین‌ها و مرغوب‌ترین‌ها برویم، قرآن و نماز و عبادت و ذکر و صله رحم مرغوب ترین‌ها هستند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha