سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حدائق

حوزه/ مسئول قرارگاه تبلیغی عمار از فعالیت ۸۰ مبلغ به مناسبت شب لیله الرغائب در شیراز و مناطق محروم یادکرد و گفت: بیان اعمال و فضیلت لیلة الرغائب ازجمله برنامه‌های مبلغین بوده است.

حجت‌الاسلام‌ حمیدرضا حدائق در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برنامه‌های قرارگاه عمار در شب لیله الرغائب اظهار کرد: بیش از ۸۰ مبلغ در این شب به تبیین اعمال و فضیلت لیلة الرغائب در مناطق مختلف شیراز و مناطق محروم اطراف شیراز پرداخته‌اند.

وی در ادامه لیلة الرغائب را ضیافتی برای خواستن بهترین‌ها دانست و اضافه کرد: خداوند که بخشنده‌ترین بخشندگان است، کرمش هیچ‌گاه توقف‌پذیر نبوده و نخواهد بود.

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار همچنین در دیدار اخیر که با مراجع عظام تقلید، آیات مکارم شیرازی و علوی گرگانی در قم داشتیم، حضرات تاکید بر انجام تبلیغ هفتگی مبلغین در مناطق محروم داشتند که در همین راستا مبلغین در لیلة الرغائب به فعالیت های تبلیغی پرداختند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیز عنوان کرد: مبلغین قرارگاه عمار نیز در صورت مساعد بودن وضعیت شهر به دلیل شیوع بیماری کرونا در  ایام ولادت حضرت علی(ع) نیز به تبلیغ در مناطق محروم خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha