جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ هشتمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان شهرستان باوی، در مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی با حضور مسئولان حوزوی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، هشتمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان شهرستان باوی، در مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام عنافچه، مدیر سازمان تبلیغات شهرستان باوی، به ارائه گزارش عملکرد جمعیت هیئت اندیشه‌ورز خواهران حوزه علمیه پرداخت و بر اجرای جلسات هفتگی مبلغین در مساجد تأکید کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام آلبوشکه، امام جمعه ملاثانی، اذعان داشت: مبلغان علاوه بر تبلیغ باید کارشناس مذهبی روانشناس هم باشند. مبلغ باید در کار تبلیغی خود قرآن محور باشد همان‌گونه که حضرت زهرا(س) بارها در خطبه فدکیه استنادهای زیادی به آیات قرآن داشتند.

وی با بیان اینکه کارهای تشکیلاتی باید مردمی باشد، گفت: مبلغین باید همدل و همکار باشند و با استفاده از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان برای ارتباط مردم با حوزه و مسجد هم‌افزایی داشته باشند.

در پایان این جلسه، سرکار خانم حمیدی، مدیر مدرسه علمیه  فاطمیه ملاثانی، بر تعمیر و تجهیز نمازخانه‌های مدارس و حمایت و همکاری با مبلغین مستقر در مدارس تأکید کرد و اظهارداشت: با توجه به آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران، لازم است برای جذب جوانان انقلابی به مدارس علمیه فعالیت‌های تبلیغی مناسبی صورت گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha