جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گردهمایی فرماندهان و روحانیون پلیس رضوی گفت: قوای معنوی و ایمانی نیروهای مسلح نقطه هدف دشمن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، با حضور در گردهمایی روحانیون  و فرماندهان پلیس خراسان رضوی که به صورت برخط در مشهد برگزار شد، حلول ماه رجب و عید بزرگ مبعث را تبریک گفت.

وی افزود: شکرگزار نعمت حضور در نیروی انتظامی هستم و این به دلیل مجاهدت، تلاش و آمادگی کارکنان پلیس و به تعبیر مقام معظم رهبری، نیروی عظیم انتظامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: خالصانه بر دستان پر اقتدار کارکنان نیروی انتظامی بوسه می زنم و بر این بوسه نیز افتخار می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه قوای معنوی و ایمانی نیروهای مسلح نقطه هدف دشمن است، افزود: امروز شرایط ناجا و نیروهای مسلح بسیار اطمینان بخش و برای تامین امنیت مردم، حراست مرزها و قدرت بازدارندگی آماده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: ایجاد یاس و نا امیدی نسبت به کارکردهای نظام اسلامی در مردم یکی از راهبردهای اصلی دشمن علیه ما است و می خواهند القا کنند وضعیت اقتصادی، معیشت مردم و شرایط کشور بحرانی است و باید با دشمن مذاکره کنیم و ما بر اساس منطق قرآن می گوییم راه بن بست نداریم.

نماینده ولی فقیه در ناجا تاکید کرد: مردم ولایی کشورمان در برابر تمام نقشه های دشمنان، تهدیدها و خط و نشان های آنان، در صحنه حضور دارند و می بینیم با شکوه و عزتمندانه 22 بهمن را جشن گرفتند و بر این اساس باید بگوییم این سرمایه های معنوی و اعتماد به خدا مایه پیروزی و وعده الهی قطعی است.

وی با اشاره به این مطلب که رضایت مردم از مقام معظم رهبری و سربازان ولایت در نیروی انتظامی در حد والایی است، گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر معنویت با تمام توان و اقتدار مایه آرامش و امنیت مردم شده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش پایانی سخنان خود، گفت: انس کارکنان انتظامی با قرآن و دعا مورد تاکید بنده و اولویت اساسی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، سردار "محمدکاظم تقوی"، فرمانده انتظامی خراسان رضوی و حجت الاسلام "علیرضا رامیار"، رئیس عقیدتی سیاسی پلیس استان ضمن خیر مقدم، گزارشی از اقدامات فرهنگی و قرآنی پلیس رضوی و برنامه های پیش رو ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha