چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مشاوران مرکز تحقیقات اسلامی مجلس

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا در احکامی جداگانه شش نفر از فضلای حوزه علمیه را به عنوان مشاور در امور "فقه نظام"، "نخبگان حوزوی"، "فرهنگی، رسانه و فضای مجازی"، "امور بین الملل"، "مسکن" و "صنعت و معدن" منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی نیا در احکامی جداگانه شش نفر از فضلای حوزه علمیه را به عنوان مشاور  در امور "فقه نظام"، "نخبگان حوزوی"، "فرهنگی، رسانه و فضای مجازی"، "امور بین الملل"، "مسکن" و "صنعت و معدن" منصوب کرد.

در این احکام، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌ابوالقاسم دولابی به عنوان «مشاور علمی در فقه نظام»، حجت الاسلام والمسلمین حسن بهاری به سمت «مشاور علمی در امور نخبگان حوزوی"،  حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی  را به سمت «مشاور علمی در امور بین الملل»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته  را به سمت «مشاور علمی در امور فرهنگی، رسانه و فضای مجازی» منصوب شدند.

وی همچنین در احکامی دیگر دکتر عبدالله فتحی را به عنوان مشاور علمی امور مسکن و دکتر محمود دهقانی را به عنوان مشاور علمی در امور صنعت و معدن منصوب کرد.


 ارائه موضوعات پژوهشی مورد نیاز، تدوین طرح نامه های اجمالی موضوعات پژوهشی، مدیریت نظارت و ارزیابی قراردادهای پژوهشی مرتبط، تشکیل جلسات علمی جهت بررسی طرح ها و لوایح مرتبط، همکاری در تهیه برنامه هفتم توسعه کشور، شرکت فعال در جلسات شورای علمی گروه و شرکت در جلسات کمیسیون های تخصصی بر حسب مورد از خواسته های رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس از مشاوران خود می باشد که در حکم به آنها تصریح شده است.
معرفی افراد متخصص و کارشناس جهت شرکت در جلسات کمیسیون های تخصصی به گروه، انجام فعالیت های پژوهشی و تدوین گزارش‌های علمی، ارائه گزارش از فعالیت ها و پیگیری امور ارجاعی از سوی ریاست مرکز و گروه از دیگر محتوای حکم مشاوران می باشد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha