سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دبیر ستاد امر به معروف استان فارس

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، خبرنگاران را آمر به معروف و ناهی از منکر دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سلیمان مهدوی، امروز در جلسه شورای حمایت حقوقی و قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در دفتر ستاد امر به معروف استان برگزار شد، اظهار کرد: باید قانون را به گروه های مطالبه گری و مردم آموزش دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس ادامه داد: طی جلساتی که برگزار شده است، بنا شد انجمن وکلای مدافع آمرین و ناهیان راه اندازی شود بعضی مواقع تشخیص برای همه واضح است، برخی مواقع برای جلوگیری از بدحجابی اینگونه بیان می کنیم که چرا بدحجاب هستید اما دقیق تر که نگاه می‌کنیم، زیبا سازی، فضاسازی شهری ما علیه عفاف و حجاب است؛ عکس ها، تصاویر و غیره را دقیق تر ببینید، مدل شهرسازی ما به سمت بی حیایی است اینجا لازم است کمیته مشورتی داشته باشیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: اکنون بی حیایی در کشور سازماندهی شده است از زمانی که قانون ماهواره و فضای مجازی به این وضعیت درآمده است هیچ کس اقدامی نکرده است، به عنوان مثال چرا توییتر تعطیل شده که متن محور است اما اینستاگرام تعطیل نیست؟! من یک جمله‌ای در خصوص اینستاگرام دارم و می‌گویم پنجره‌ای که رو به اتوبان فساد و فحشا باز است در اتاق خواب بچه های قرار دارد، یعنی با اینستاگرام ما پنجره فساد و فحشا را باز کردیم بر روی بچه ها. اما متاسفانه می بینیم حالا اینستاگرام به نظر آقایان مشکلی ندارد اما توییتر بسته است!!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در خصوص حمایت از خبرنگاران، ادامه داد: ما می‌گوییم خبرنگار هم آمر به معروف و ناهی از منکر است، محکم هم ایستادیم وقتی می گوییم حمایت می‌کنیم یعنی وکیل می‌دهیم.

وی گفت: دستگیری ما از مردم، قانون یاد دادن است، باید گروه‌های مطالبه‌گری را بیاوریم و آموزش قانون دهیم؛ گروه‌های مطالبه‌گری قوانین مبتلابه را مثلاً قانون شفاف سازی قراردادها و قانون امر به معروف و نهی از منکر را در فضای مجازی منتشر کنند، تا مردم همه بدانند تا وقتی حرف می زنند مستند به قانون باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha