پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تسلیت

حوزه / امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیام مشترکی، درگذشت مادر شهیدان والامقام حمید و علی محمدی درخشی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در پیام مشترکی درگذشت مادر شهیدان والامقام «حمید و علی محمدی درخشی» را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مادر ارجمند و والامقام الحاجیه عدیله خانم خردادی مادر شهیدان والامقام حمید و علی محمدی درخشی و همسر جانباز دفاع مقدس مرحوم الهوردی محمدی درخشی موجب تاثر و تالم گردید. تلاش مومنانه آن بانوی عفیف و پاکدامن با اقتدا به خاتون دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در تربیت فرزندانی برومند، مجاهد و انقلابی که در سپهر مقاومت و ظلم ستیزی ملت عظیم الشان ایران می‌درخشد، الگویی ماندگار و ارزشمند را برای همیشه در جامعه زنان این سرزمین به ودیعت نهاده است.

اینجانبان درگذشت جانسوز این مادر گرانقدر را به خانواده‌های شریف خردادی ، درخشی و آحاد مردم شهیدپرور و قدرشناس خطه آذربایجان به ویژه اهالی شهرستان مراغه تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه طاهره (س) و برای بازماندگان و داغدیدگان عزیز صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسئلت داریم.

سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز

محمدرضا پور محمدی استاندار آذربایجان‌شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha