پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی امروز در دیدار ‌سرلشکر پاسدار ‌باقری‌ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با اشاره به اینکه مکتب اسلام ماندگار خواهد بود، اظهار داشتند: باید با قدرت و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، جدیدترین سلاح‌ها را بسازیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله جوادی آملی، امروز در دیدار ‌سردار سرلشکر پاسدار ‌باقری‌ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با اشاره به اینکه مکتب اسلام ماندگار خواهد بود، اظهار داشتند: باید با قدرت و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، جدیدترین سلاح‌ها را بسازیم.

ایشان در ادامه به مفاسد اقتصادی اشاره و عنوان کردند: باید جلوی اختلاس‌ها و نجومی‌ها گرفته شود.

حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه قطعاً مکتب اسلام که با کرامت انسانی همراه است، ماندگار خواهد بود، بیان داشتند: انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون از پایگاه مردمی برخوردار بوده است و اگر مردم پای کار انقلاب نباشند؛ همان‌طوری که تاریخ نشان داده است توطئه دشمنان در مدت کمی کارساز خواهد شد.

معظم له با بیان اینکه ما قصد دعوا و جنگ با کسی را نداریم و اصلاً کار اصلی ما جنگ نیست، افزودند: اما خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم فرمودند طوری باشید که دشمنان از شما بترسند.

ایشان با بیان اینکه ما قادر به انجام کارهای بزرگ هستیم، بیان داشتند: ملت ایران بزرگ و بزرگ‌زاده است. ما نیازی به تسلیحات خارجی نداریم و باید از ظرفیت‌های این کشور بزرگ و شناسنامه‌دار و متمدن استفاده کنیم.

معظم له ادامه دادند: ملت ایران از نظر هوش و ذکاوت، پیشینه تاریخی و فرهنگ از دشمنان جلوتر هستند و همچنان که تاکنون نشان داده‌اند، ظرفیت توسعه و پیشرفت را در عرصه‌های مختلف دارند.

این مرجع تقلید تأکید کردند: ما ملت ظلم‌پذیری نیستیم و موظف هستیم به جایی برسیم که دشمنان از اقتدار ما واهمه داشته باشند.

ایشان با تأکید بر حفظ وحدت ملی افزودند: ما نباید غفلت کنیم و نباید گرفتار منیت‌ها و کید شیطان شویم، بلکه باید تلاش و کوشش کرد و در حوزه تولید گام مؤثر برداشت.

حضرت آیت‌الله جوادی آملی خاطرنشان کردند: اگر به آنچه که مطلع هستیم، عمل کنیم، خداوند در آنچه که نمی‌دانیم، راه را برایمان روشن خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha