پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان

حوزه/ معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمان از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی هویت طلبگی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، خانم نرگس علینقی از برگزاری اختتامیه جشنواره هویت طلبگی خبر داد و گفت:  با لطف این برنامه مورد استقبال مجموعه حوزوی استان قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را زمینه سازی رشد اخلاقی و معرفتی طلاب دانست و افزود: از عوامل موثر در گام نهادن طلاب در امر تزکیه و تهذیب نفس، کسب شناخت مطلوب از هویت طلبگی است. از این رو این جشنواره در قالب طرح شعار فرهنگی سال با دو شعار«شناخت هویت طلبگی» و «هویت طلبگی از نگاه طلاب» به مدارس اعلام گردید.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان کرمان ادامه داد: این جشنواره در قالب های منبر صوتی، دست نوشته، کلیپ، استیکر، فیلم، پوستر و اینفوگرافی، ساخت عروسک، طراحی میثاق نامه و مقاله برگزار گردید و ۱۵۲ اثر در مجموع به دبیرخانه ارسال شده و مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی به برگزاری اختتامیه در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این برنامه با قرائت گزارش جشنواره توسط دبیر، سخنرانی مدیر حوزه خواهران استان خانم محمدی، سخنرانی حجت الاسلام شفیعی استاد جامعه المصطفی، پخش کلیپ و اعلام برگزیدگان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha