پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله العظمی اسحاق فیاض

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمود فیاض با بیان اینکه روند درمان معظم له که به کرونا مبتلا شده اند، قابل قبول است، افزود: تیم پزشکی ابراز امیدواری کرد که با تجویز دارو وضعیت سلامت ایشان بهبود یابد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمود فیاض فرزند حضرت آیت الله اسحاق فیاض از مراجع نجف اشرف با بیان اینکه روند درمان معظم له که به کرونا مبتلا شده اند، قابل قبول است، افزود: تیم پزشکی ابراز امیدواری کرد که با تجویز دارو وضعیت سلامت  ایشان بهبود یابد.

وی اشاره کرد: تیم پزشکی از زمان بستری شدن آیت الله فیاض در بیمارستان الکفیل، کار درمان را شروع کرده و وضعیت سلامت عمومی ایشان باثبات و به طور نسبی قابل قبول است و نشانه های بهبودی دیده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین فیاض ادامه داد: معاینات پزشکی و نتایج عکس برداری پزشکی وجود التهاب در ریه و نشانه های تب و سرفه را نشان داد، سپس تیم پزشکی تصمیم گرفت که درمان دارویی را آغاز و از اکسیژن استفاده کند. روند درمان ادامه دارد.

فرزند حضرت آیت الله فیاض با اشاره به اینکه معظم له امور شخصی را خودشان انجام می دهند و پزشکان استفاده از اکسیژن را الزامی کردند، بیان داشت: آیت الله فیاض باید تحت مراقبت پزشکی باشد تا میزان اکسیژن خون به سطح معمول برسد و دیگر نیاز به دستگاه اکسیژن نباشد.

شایان ذکر است که هفته گذشته یک منبع نزدیک به دفتر آیت الله اسحاق فیاض از ابتلای معظم له به ویروس کرونا خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha