جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
image.png

حوزه/ دوره ارتقاء دانشی، مهارتی و بینشی طلبه معلمان سیستان و بلوچستان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان و مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه، در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره ارتقاء دانشی، مهارتی و بینشی طلبه معلمان سیستان و بلوچستان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان وبلوچستان و مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه در این استان برگزار شد.

این دوره دو روزه، از ۲۳ بهمن شروع و ۲۴ بهمن هم به کار خود پایان داد.

 ارتقای دانشی، مهارتی و بینشی معلمان طلبه سیستان و بلوچستان

 در این دوره کارگاه های چون « جریان شناسی مذاهب اسلامی» با حضور حجج الاسلام معینی فرد، «جریان شناسی تقریب» با حضور ایمانی مقدم، «روش های نوین تدریس » با  حضور آزاد برگزار شد.

پایان بخش برنامه، دیدار با  حجت الاسلام والمسلمین محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و حضور اساتید طلبه معلمان در نماز جمعه زاهدان بود.

ارتقاء سطح دانشی و بینشی طلاب معلم افزایش یابد

حجت الاسلام والمسلمین محامی در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه معلم و ضرورت مجهز بودن این قشر به ویژگی های علمی، اخلاقی، معرفتی و تربیتی، خواستار تقویت انگیزه و احساس نیاز حاضران برای شرکت در دوره های توانمند سازی مجازی و حضوری شد و گفت: با توجه به دور آغازین طرح جذب نیروهای طلبه در آموزش و پرورش نقش  طلاب معلم در ادامه این مسیر از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 ارتقای دانشی، مهارتی و بینشی معلمان طلبه سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، تعامل بیشتر حوزه علمیه و آموزش و پرورش جهت ارتقاء سطح دانشی و بینشی طلاب معلم را ضروری و بر افزایش تعداد نیروی طلبه معلم برای حضور در آموزش و پرورش این استان برای تبیین مبانی دینی و ارزشی تأکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha