شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صفحه مجازی علیرضا نخعلی پور

حوزه/ دوستان با تعجب خدمتشان رسیدند خبر بدهند که نیم ساعتی زودتر تشریف آوردند! که حاج آقا با لبخندی گفتند: عجب! من فکر می‌کردم جلسه ساعت هفت شروع می‌شود. دیدم دنبالم نیامدند تاکسی گرفتم مثلا سروقت برسم!

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علیرضا نخعی پور با انتشار تصویری از حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

جلسه اخلاق هفتگی نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان جنوبی برای طلاب را آن هفته استثناءً ساعت هفت و ربع صبح اعلام کرده بودیم اما از اونجایی که حاج آقا همیشه در همه جلسات دقیقا رأس ساعت حاضر می‌شوند به مسئول دفترشان گفته بودیم که ایشان را ساعت هفت و نیم بیاورند تا ربع ساعتی وقت داشته باشیم مجلس را آماده کنیم!

ساعت هفت بود و به جز یکی دو تا از دوستان که مشغول تنظیم صوت و ... بودند کس دیگری نبود. در همین لحظه حاج آقای عبادی وارد سالن شدند و گوشه‌ای نشستند!! دوستان با تعجب خدمتشان رسیدند خبر بدهند که نیم ساعتی زودتر تشریف آوردند! که حاج آقا با لبخندی گفتند: عجب! من فکر می‌کردم جلسه ساعت هفت شروع می‌شود. دیدم دنبالم نیامدند تاکسی گرفتم مثلا سروقت برسم!

پ ن: خاطره فوق مربوط به دوران قبل از کرونا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha