پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام بی آزار تهرانی

حوزه/ حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به رهنمودی از مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حضرت آقا می فرمایند «برای رسیدن به تحول اولین ها، برترین ها و سریع ترین ها باید شکل بگیرد». لذا برای اینکه بتوانیم نور معارف الهی در قلوب افراد جامعه ملکه شود، بر آن شدیم که با استخدام رسانه به این مسیر سرعت بیشتری ببخشیم.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی، تولیت امام زاده صالح(ع) تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  با بیان اهداف برگزاری جشنواره صالح(ع)، اظهار داشت: جشنواره های متنوعی برگزار می شود، اما جشنواره ای که بتواند هدف زنی و نقطه زنی موثری در آن ها باشد دیده نمی شود. در بررسی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم اگر بخواهیم یک کار خوب ارائه دهیم که برای جامعه از لحاظ تقویت و تحقق محتواهای دینی موثر باشد، همین جشنواره است.

وی ادامه داد: برای جامعه مذهبی و دینی که بتواند برکات و آثار معارف اهل بیت علیه السلام در آن نمایان شود، بهترین راه و روش استفاده از سرمایه ها در این مسیر است. امروزه رسانه ابزار نیست، بلکه موضوعیت پیدا کرده و این را باید به عنوان اولویت در نظر داشت، لذا جشنواره صالح با محوریت طلاب، اساتید دانشگاه و دبیران آموزش و پرورش که کار دینی را انجام می دهند، راه اندازی شد که البته غیر از این افراد هم می توانند در جشنواره شرکت کنند.

تولیت امام زاده صالح(ع) تهران با اشاره به رهنمودی از مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حضرت آقا می فرمایند «برای رسیدن به تحول اولین ها، برترین ها و سریع ترین ها باید شکل بگیرد». لذا برای اینکه بتوانیم نور معارف الهی در قلوب افراد جامعه ملکه شود، بر آن شدیم که با استخدام رسانه به این مسیر سرعت بیشتری ببخشیم.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی در پاسخ به اینکه آیا جشنواره صالح ادامه خواهد داشت؟ توضیح داد: سعی بر این است که جشنواره سالانه برگزار شود و حتی بتوانیم فعالیت های هنری مانند نقاشی و شعر، مقالات علمی و موارد دیگر در سال های آینده به این جشنواره بپیوندد.

وی اضافه کرد: امام زاده صالح علیه السلام نباید فقط قطب فرهنگی شمال تهران باشد. همان طور که قبله تهران سید الکریم است و امام زاده صالح علیه الاسلام نیز نگین تهران است، لذا نه فقط تهران بلکه ان شاءالله نگاه ما یک حرکت جهانی و بین المللی خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha