جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انیس نقاش

حوزه/ حزب الله لبنان در بیانیه درگذشت انیس نقاش، مجاهد، متفکر و پژوهشگر لبنانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان در بیانیه درگذشت انیس نقاش، مجاهد، متفکر و پژوهشگرلبنانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را تسلیت گفت.

حزب الله در بیانیه خود اشاره کرد: انیس نقاش یکی از مهم ترین اندیشمندان و پژوهشگران منطقه بود که پژوهش ها و مطالعات راهبردی مهمی را ارائه داد و در مسیر مقابله گسترده با دشمن صهیونیستی بی نظیر بود.

حزب الله با بیان اینکه نقاش سال های طولانی از عمر خود را در راه مقاومت، جهاد و مبارزه سپری کرد، افزود: وی با قلب و عقل خود حامل مسئله فلسطین بود و آزادگان جهان را به یاری این مسئله و دفاع از ملت فلسطین دعوت کرد و با تمام قدرت در محافل داخلی و بین المللی از مقاومت لبنان و گزینه های سیاسی و جهادی آن دفاع کرد.

حزب الله تصریح کرد: انیس نقاش در مقابل محاصره و تجاوز در کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاد و از مفاهیم عادلانه و ارزش های والای آن حمایت کرد و در برابر توطئه علیه سوریه و جنگ جهانی علیه این کشور که از سوی تروریسم و حامیان بین المللی و منطقه ای آن انجام گرفت، ایستاد.

حزب الله درگذشت انیس نقاش را به خانواده و دوستداران وی تسلیت گفت و از درگاه الهی برای او طلب رحمت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha